Ultrashort inzulín Humalog a jeho analogy - což je lepší při léčbě diabetu?

Není divu, že diabetes se nazývá nemoc století. Počet pacientů s touto diagnózou roste každým rokem.

Ačkoli příčiny nemoci jsou různé, dědičnost je velmi důležitá. Asi 15% všech pacientů má diabetes 1. typu. K léčbě potřebují inzulínové injekce.

Symptomy diabetu 1. typu se často objevují v dětství nebo v raném věku. Nemoc se vyznačuje rychlým vývojem. Pokud se čas neuskuteční, mohou komplikace vést k dysfunkci jednotlivých systémů nebo celého těla.

Inzulínová substituční léčba může být provedena s použitím Humalogových analogů tohoto léku. Pokud budete postupovat podle pokynů lékaře, stav pacienta bude stabilní. Léčivo je analogem lidského inzulínu.

Pro jeho výrobu je nutná umělá DNA. Má charakteristické rysy - začíná pracovat velmi rychle (do 15 minut). Trvání reakce však nepřekročí 2-5 hodin po podání léčiva.

Výrobce

Tento přípravek se vyrábí ve Francii. Má další mezinárodní název - Insulin lispro.

Hlavní účinná látka

Léčivo je bezbarvý průhledný roztok umístěný v zásobnících (1,5, 3 ml) nebo lahvičkách (10 ml). Podává se intravenózně. Účinná látka léčiva - inzulín lispro, zředěná dalšími složkami.

Mezi další komponenty patří:

  1. metakresol;
  2. glycerol;
  3. oxid zinečnatý;
  4. fosforečnan sodný;
  5. 10% roztok kyseliny chlorovodíkové;
  6. 10% roztok hydroxidu sodného;
  7. destilovaná voda.

Analogové složení

Nahrazuje Humalog:

  • Humalog Mix 25;
  • Inzulín lispro;
  • Humalog Mix 50.

Analogové indikace a způsob použití

Substituce léku podle indikací a způsobu použití jsou:

  • všechny odrůdy léku Actrapid (nm, nm penfill);
  • Biosulin R;
  • Insuman Rapid;
  • Humodar p100r;
  • Farmasulin;
  • Humulin pravidelný;
  • Gensulin R;
  • Insugen-P (Regular);
  • Rinsulin R;
  • Monodar;
  • Farmasulin N;
  • NovoRapid FlexPen (nebo Penfill);
  • Epiderra;
  • Apidra SoloStar.

Analogy na ATC kódu 3. úrovně

Léky, které mají jiné složení, ale podobné indikaci, způsob použití, více než tři tucty.

Jméno některých analogů Humaloh podle ATC kódu 3. úrovně:

  • Biosulin N;
  • Insuman Bazal;
  • Protafan;
  • Humodar b100r;
  • Gensulin N;
  • Insugen-N (NPH);
  • Protafan NM.

Humalog a Humalog mix 50: rozdíly

Někteří diabetici tyto léky omylem považují za kompletní analoga. To není. Neumal Protamine Hagedorn (NPH), který zpomaluje účinek inzulínu, se zavádí do léčiva Humalog Mix 50.

Čím více doplňků, tím delší je injekce. Jeho popularita u diabetiků je dána tím, že zjednodušuje schéma inzulínové terapie.

Humalog Mix 50 zásobní vložky 100 IU / ml, 3 ml v injekčním peru KvikPen

Denní počet injekcí je snížen, ale to neprospívá všem pacientům. Při injekcích je obtížné zajistit dobrou kontrolu hladiny cukru v krvi. Kromě toho, neutrální protamin Hagedorn často způsobuje alergické reakce u diabetiků.

Nejčastěji je dlouhodobě působící inzulin předepisován pro starší pacienty, kteří v důsledku věku zapomínají na injekci v čase.

Humalog, Novorapid nebo Apidra - což je lepší?

Jejich zlepšená receptura umožňuje rychlejší snížení cukru.

Lidský inzulín se projeví za půl hodiny, jeho chemické protějšky musí reagovat pouze 5-15 minut. Přípravek Humalog, Novorapid, Apidra jsou léky určené k rychlému snížení krevního cukru.

Ze všech léků je nejsilnější Humalog. Snižuje hladinu cukru v krvi 2,5krát silnější než krátký lidský inzulín.

Novorapid, Apidra je poněkud slabší. Pokud porovnáte tyto léky s lidským inzulínem, ukáže se, že jsou 1,5krát silnější než poslední.

Související videa

O vlastnostech použití inzulinu Humalog ve videu:

  • Stabilizuje hladinu cukru po dlouhou dobu
  • Obnovuje produkci inzulínu pankreatem

Insulin Apidra (Solostar) - návod k použití

Po objevení se krátkých inzulinových analogů dosáhla terapie diabetes mellitus zásadně nové úrovně: u většiny pacientů byla možná trvalá kontrola glykémie, významně se snížilo riziko mikrovaskulárních poruch, hypoglykemická kóma.

Důležité vědět! Novinka, kterou doporučují endokrinologové pro Stálý monitoring diabetu! Potřebuju jen každý den. Přečtěte si více >>

Apidra je nejmladším zástupcem této skupiny, práva na lék patří francouzskému koncernu Sanofi, který má mnoho poboček, z nichž jeden se nachází v Rusku. Apidra prokázala výhody oproti krátkému lidskému inzulínu: začíná a končí rychleji, dosahuje vrcholu. Z tohoto důvodu mohou diabetici odmítnout snacking, jsou méně vázáni na dobu jídla, jsou ušetřeni od nutnosti čekat, až začne činnost hormonu. Stručně řečeno, nové léky obcházely tradiční ve všech ohledech. Proto podíl pacientů užívajících analogy inzulínu neustále roste.

Návod k použití

Léčivou látkou je glulisin, jeho molekula se liší od endogenního (syntetizovaného v těle) inzulínu dvěma aminokyselinami. Vzhledem k této náhradě nemá glulisin sklon vytvářet komplexní sloučeniny v injekční lahvičce a pod kůží, a proto se rychle dostává do krve bezprostředně po injekci.

Pomocné látky zahrnují m-kresol, chlorid sodný a hydroxid sodný, kyselinu sírovou, tromethamin. Stabilita roztoku je zajištěna přidáním polysorbátu. Na rozdíl od jiných krátkých přípravků inzulín apidra neobsahuje zinek. Roztok má neutrální pH (7.3), takže může být zředěn, pokud jsou zapotřebí velmi malé dávky.

Nelze použít pro hypoglykémii. Pokud je cukr před jídlem nízký, je bezpečnější podávat apidru o něco později, když je hladina glukózy v krvi normální.

Přecitlivělost na hlyluzinu nebo pomocné složky roztoku.

  1. Požadovaná dávka inzulínu se může lišit v závislosti na emočním a fyzickém stresu, nemoci, užívání některých léků.
  2. Při přechodu na přípravek Apidra z inzulinu jiné skupiny a značky může být nutná úprava dávkování. Chcete-li se vyhnout nebezpečné hypo-a hyperglykémie, musíte dočasně zvýšit kontrolu cukru.
  3. Chybějící injekce nebo ukončení léčby přípravkem Apidra vede k ketoacidóze, která může být život ohrožující, zejména u diabetu 1. typu.
  4. Přeskakování jídla po podání inzulínu je plné těžké hypoglykémie, ztráty vědomí, bezvědomí.

Nežádoucí účinky na apidru jsou běžné u všech typů inzulínu. Návod k použití podrobně informuje o všech možných nežádoucích akcích. Nejčastěji je pozorována hypoglykémie spojená s předávkováním lékem. Jsou doprovázeny třesem, slabostí, neklidem. Zvýšená tepová frekvence indikuje závažnost hypoglykémie.

Reakce přecitlivělosti ve formě edému, vyrážky, zarudnutí jsou možné v místě vpichu injekce. Obvykle zmizí po dvou týdnech užívání přípravku Apidra. Závažné systémové reakce jsou vzácné, vyžadují urgentní náhradu inzulínu.

Neshoda s technikou zavádění a individuálními charakteristikami podkožní tkáně může vést k lipodystrofii.

Inzulín Apidra nenarušuje zdravý průběh těhotenství, neovlivňuje intrauterinní vývoj. Lék je povolen u těhotných žen s diabetem 1. a 2. typu a diabetu gestačního.

Studie možnosti získání přípravku Apidra v mateřském mléku nebyly provedeny. Inzulíny zpravidla pronikají mlékem v minimálním množství a pak jsou tráveny v trávicím traktu dítěte. Možnost inzulínu v krvi dítěte je vyloučena, takže jeho cukr nesníží. Existuje však minimální riziko alergické reakce u dítěte na glulisin a další složky roztoku.

Účinek inzulínu je oslaben: Danazol, Isoniazid, Clozapin, Olanzapin, Salbutamol, Somatropin, Terbutalin, Epinephrine.

Zesílení: Disopyramid, Pentoxifylin, Fluoxetin. Klonidin a reserpin mohou maskovat známky nástupu hypoglykémie.

Alkohol zhoršuje kompenzaci diabetu mellitus a může způsobit těžkou hypoglykémii, proto by jeho použití mělo být omezeno na minimum.

Lékárny nabízejí Apidru hlavně v injekčních perech SoloStar. Vložili kazetu s roztokem 3 ml a standardní koncentrací U100, náhrada náplně není součástí dodávky. Pero dávkovací - 1 jednotka. V balení 5 rukojetí, pouze 15 ml nebo 1500 jednotek inzulínu.

Apidra je také dostupná v 10 ml lahvích. Obvykle se používají ve zdravotnických zařízeních, ale mohou být také použity k naplnění nádrže inzulínovou pumpou.

Pojďme se zabývat vlastnostmi užívání přípravku Apidra, které nejsou uvedeny v návodu k použití.

K dosažení dobré kompenzace diabetu u Apidry potřebujete:

  1. Pichnutí inzulínem 15 minut před jídlem. Podle instrukcí může být roztok podáván během jídla a po jídle, ale v tomto případě budete muset přijmout dočasně vysoký cukr, a tím i zvýšené riziko komplikací.
  2. Udržujte přísný výpočet chlebových jednotek, nedovolte použití nezajištěných potravin.
  3. Vyhněte se vysokým objemům potravin s vysokým glykemickým indexem. Sestavte dietu hlavně na pomalých sacharidech, rychle se spojte s tuky a bílkovinami. Podle hodnocení pacientů s touto dietou je snazší najít správnou dávku.
  4. Uchovávejte si deník a na základě jeho údajů okamžitě upravte dávku inzulínu Apidra.

Lék může být široce používán pro kompenzaci diabetu u adolescentů. Tato skupina je méně disciplinovaná, speciální stravovací návyky, aktivní životní styl. V pubertě se často mění potřeba inzulínu, riziko hypoglykémie je vyšší, hyperglykémie trvá déle po jídle. Průměrný glykovaný hemoglobin u adolescentů v Rusku je 8,3%, což je daleko od cílové úrovně.

Cukrovka a tlakové rázy v minulosti

Diabetes je příčinou téměř 80% všech mozkových příhod a amputací. 7 z 10 lidí zemře v důsledku blokování tepen srdce nebo mozku. Téměř ve všech případech je důvodem takového hrozného konce totéž - vysoká hladina cukru v krvi.

Utrpení cukru může a mělo by být, jinak nic. Ale to nevyléčí samotnou nemoc, ale pouze pomáhá řešit následky a ne příčinu onemocnění.

Jediný lék, který je oficiálně doporučován pro léčbu diabetu a je používán endokrinology v jejich práci, je Dzhi Dao Diabetes Patch.

Účinnost léčiva, vypočtená standardní metodou (počet vyléčených na celkový počet pacientů ve skupině 100 osob podstupujících léčbu) byla:

  • Normalizace cukru - 95%
  • Eliminace trombózy žíly - 70%
  • Eliminace bušení srdce - 90%
  • Svoboda od vysokého krevního tlaku - 92%
  • Zvýšení veselí během dne, zlepšení spánku v noci - 97%

Výrobci Dzhi Dao nejsou obchodní organizací a jsou financováni s podporou státu. Proto má nyní každý obyvatel možnost získat lék na 50% slevu.

Studie o použití přípravku Apidra u dětí ukázaly, že tento lék je stejně účinný jako přípravek Humalog s přípravkem NovoRapid, snižuje cukr. Riziko hypoglykémie bylo také stejné. Významnou výhodou přípravku Apidra je nejlepší kontrola glykémie u pacientů s dlouhodobě zvýšeným cukrem po jídle.

Užitečné informace o Apidře

Apidra označuje ultrakrátký inzulín. Ve srovnání s krátkým lidským hormonem léčivo vstupuje do krve dvakrát rychleji, hypoglykemický účinek je pozorován čtvrt hodiny po subkutánním podání. Akce rychle roste a za hodinu a půl dosáhne vrcholu. Doba působení je asi 4 hodiny, po které zůstává v krvi malé množství inzulínu, které není schopno ovlivnit glykémii.

Pacienti na Apidře mají lepší hladiny cukru, mohou si dovolit méně přísnou dietu než diabetici na krátkém inzulínu. Léčivo zkracuje dobu od podání do jídla, nevyžaduje přísné dodržování diety a povinné snacking.

Pokud diabetik následuje dietu s nízkým obsahem sacharidů, účinek inzulinu apidra může být příliš rychlý, protože pomalé sacharidy nebudou mít čas zvýšit hladinu cukru v krvi v době, kdy léčivo začne pracovat. V tomto případě se doporučují krátké, ale ne ultrakrátké inzulíny: Actrapid nebo Humulin Regular.

Způsob podávání

Apidra Insulin se podle instrukcí podává před každým jídlem. Je žádoucí, aby mezi jídly bylo nejméně 4 hodiny. V tomto případě se účinek dvou injekcí nepřekrývá, což umožňuje účinněji kontrolovat diabetes. Glukóza by neměla být měřena dříve než 4 hodiny po injekci, když podávaná dávka léčiva dokončila svou práci. Pokud je po této době cukr zvýšen, lze provést tzv. Korekční krok. Je povoleno kdykoliv během dne.

Doktor lékařských věd, vedoucí Institutu diabetologie - Tatiana Yakovleva

Po mnoho let jsem studoval problém diabetu. Je to hrozné, když tolik lidí zemře, a ještě více se stanou postiženými kvůli diabetu.

Rychle informuji o dobré zprávě - Centru endokrinologického výzkumu Ruské akademie lékařských věd se podařilo vyvinout lék, který zcela vyléčí diabetes mellitus. V současné době se účinnost této drogy blíží 98%.

Další dobrá zpráva: Ministerstvo zdravotnictví dosáhlo přijetí speciálního programu, který kompenzuje vysoké náklady na lék. V Rusku, diabetici před 13.března (včetně) může dostat - Pouze 147 rublů!

Závislost akce na době podání:

inzulín apidra

Lidé Dejte nám zpětnou vazbu o tom, kdo je APIDRE, co to je a co se s ním konzumuje. Kdo prošel z Humalogu do Apidry? Stojí to za to, nebo nemáme žádnou cestu ven?

Maria Goncharova napsala 11.11.2014: 114

Byl jsem na Apidře, když jsem onemocněl, inzulín působící v ultraortortu, jako je humalog, přešel jsem z apidry na novoropid a nevšiml jsem si rozdílu, byl to stejný cukr.

Denis Lavrov napsal 12.11.2014: 315

Podle některých údajů má Humalog vrchol mezi 1 a 2 hodinami, podle ostatních po hodině, maximální doba účinku je až 5 hodin, Apidra má vrchol po 1,5 hodině, doba trvání je 4 hodiny. To je hlavní rozdíl. Sampo propouštějící doktor Kohl Lantos / Apidru už měsíc

Elena Antonets napsal 12.11.2014: 28

Vzhledem k tomu, že někdo v této věci uvažuje, nemá smysl účinek inzulínu je vždy individuální a závisí na stavu podkožního tuku, přítomnosti lipodystrofií, individuální odpovědi na pH roztoku inzulínu a jeho složek, na hladině albuminu v krvi atd. atd.

Apidra - nejnovější dostupné na farmě. tržní analogová ultrashortová akce. To je věřil, že ona má nejkratší vrchol a čas akce. Ale mohu se s tím dohadovat, protože Já sám jsem několik let cvičil v inzulínové pumpe. V Apidře nemám žádné super-ultrashortové vlastnosti)) Ale děti mladší 6 let jsou kontraindikovány, buďte opatrní.

Humalog - Miluji a respektuji)) Je to jediný inzulín, který NEMÁ DOSTUPNOST na závislost na dávce.

Svetlana Ruslanova napsal / a dne 13 Lis, 2014: 18

Len a jaká je závislost na dávce? (Píchnu humalog a nevím, co to je..)

Anna a Sofia Zyryanov napsal / a dne 13 Lis, 2014: 24

Světlana, to je, když délka účinku inzulínu závisí na velikosti dávky. Tj čím menší je dávka, tím kratší je doba působení. Něco takového))

Svetlana Ruslanova napsal / a dne 13 Lis, 2014: 121

Jo díky moc!

Stránka byla smazána. Julia Ayub (Libanon) napsal 13.11.2014: 311

Hm Elena, má Novorapid závislost na dávce? Vím všechno o tom, že čím více je pomalejší zažívání, ale upřímně řečeno, může to být proto, že jsem se jen zřídka píchnul do inzulínu, ale když jsem nikdy nebyl píchnut, nikdy jsem si nevšiml, že mi to trvá dlouho, než to dostanu - NovoRapid a humalog s stejnou rychlostí a velmi rychle. Obecně mám tyto inzulíny, dobře, fungují velmi rychle, řekl bych, že je často mnohem rychlejší než jídlo, a to i při velké dávce, mají také velmi rychlou práci. I když jsem jíst některé rychlé sacharidy, pak jsem to píchnout ve stejnou dobu, jak jídlo a cukr nezvýší, a pokud je pomalý, pak je významný po jídle. Nemám žádné problémy se žaludkem. Je to na mě takový účinek inzulínu, nebo jsou to pro mě oba tak dobré? )

Anna a Sofia Zyryanov napsal / a dne 13 Lis, 2014: 321

Julia pracuje déle, pokud jde o trvání akce))) pokud je dávka malá, pak akce skončí za dvě nebo tři hodiny namísto těch, které jsou uvedeny v instrukci 8. Pokud je dávka velká, pak akce může dosáhnout výše,))) Odpusťte mi, že jsem místo Eleny odpověděla... není opravdu profesionální jazyk)))

Stránka byla smazána. Julia Ayub (Libanon) napsal dne 13.11.2014: 214

Anh, díky, samozřejmě, ale mluvil jsem jen o něčem jiném a požádal jsem, abych byl upřímný. Vždy jsem věděl, co říkáte, a Elena na to také odpověděla, napsal jsem, že jsem stejně rychlý, abych měl lidský log, který vysvětlil Elena nemá závislost na dávce, stejně jako Novorapid, s ním se také necítím závislý na dávce, je také velmi rychlý, dokonce i ke mně dříve, než se zdálo, že by to mohlo být rychlejší než chemický dialog, který jsem vstřebal, oba nejsou závislí na aplikované dávce super na mě. Otázka proč? Za druhé, cítil jsem malý rozdíl mezi tím, co inzulín a kde, například, v pumpě, jsem preferoval humalog, a v perech, novorapid.

Ultrashort inzulín Humalog, NovoRapid a Apidra. Lidský krátký inzulín

Lidský krátký inzulín začne působit během 30-45 minut po injekci a nejnovější typy ultrakrátkých inzulínů, Humalog, NovoRapid a Apidra - ještě rychleji, během 10-15 minut. Humalog, NovoRapid a Apidra nejsou zcela lidským inzulínem, ale analogy, které jsou modifikovány, se zlepšují ve srovnání s „skutečným“ lidským inzulínem. Díky vylepšenému složení rychle začnou snižovat hladinu cukru v krvi po vstupu do těla.

Ultrashort inzulínové analogy vyvinuly velmi rychle uhasit skoky cukru v krvi, ke kterým dochází, když diabetik chce jíst rychle působící sacharidy. Bohužel, tato myšlenka nefunguje v praxi, protože cukr skáče z zakázaných výrobků, jako je šílený. S uvolňováním Humalogu, NovoRapidu a Apidry stále pokračujeme v dietě s nízkým obsahem sacharidů. K rychlému snížení hladiny cukru na normální hodnoty, pokud náhle skočil, a také příležitostně ve zvláštních situacích před jídlem, když je nepohodlné čekat 40-45 minut před začátkem jídla, používáme analogy ultrakrátkých inzulínů.

Injekce krátkého nebo ultrakrátkého inzulínu před jídlem je nutná u pacientů s diabetem 1. nebo 2. typu, kteří zvyšují hladinu cukru v krvi po jídle. Předpokládá se, že jste již na dietě s nízkým obsahem sacharidů a také jste vyzkoušeli pilulky pro diabetes typu 2, ale všechna tato opatření pomohla jen částečně. Seznamte se s diabetem 2. typu a diabetem 1. typu. Pacienti s diabetem typu 2 mají zpravidla smysl nejprve se pokusit léčit pouze prodlouženým inzulínem, jak je popsáno v článku „Prodloužený inzulín Lantus a Glargin. Střední NPH inzulin protaphan “. Možná, že vaše slinivka břišní od prodlouženého inzulínu bude odpočívat tak dobře a bude v rozpacích, že bude schopna uhasit skoky cukru v krvi po jídle, bez dalších injekcí inzulínu před jídlem.

V každém případě je konečné rozhodnutí o tom, který inzulín předepsat, v jakou dobu a v jakých dávkách je připravit, provedeno pouze jako výsledek celkové kontroly krevního cukru po dobu nejméně 7 dnů. Účinný režim inzulinové terapie může být individualizován. Aby se to podařilo, musí lékař a pacient sám zkusit mnohem více, než kdybyste psali stejný předpis pro všechny diabetiky s 1-2 injekcemi fixních dávek inzulínu denně. Doporučujeme Vám věnovat pozornost článku „Co inzulín píchne, v jaké době a v jakých dávkách. Schémata diabetu 1. typu a diabetu 2. typu. “

Jak léčit diabetes s krátkým nebo ultrakrátkým inzulínem

Ultrashort inzulín začíná působit dříve, než tělo má čas strávit bílkoviny a přeměnit některé z nich na glukózu. Proto, pokud budete dodržovat dietu s nízkým obsahem sacharidů, pak před jídlem je vhodnější krátký inzulín než Humalog, NovoRapid nebo Apidra. Krátký inzulin se podává 45 minut před jídlem. Jedná se o orientační čas a každý pacient s diabetem ho musí objasnit individuálně pro sebe. Jak to udělat, přečtěte si zde. Působení rychlých typů inzulínu trvá asi 5 hodin. To je přesně ten čas, kdy lidé obvykle potřebují plně strávit jídlo.

Používáme ultrashort inzulín v „abnormálních“ situacích, abychom rychle snížili hladinu cukru v krvi, pokud náhle skočila. Komplikace diabetu se vyvíjejí, zatímco hladina cukru v krvi zůstává zvýšená. Proto se snažíme co nejrychleji snížit na normální, a pro tento ultrashort je inzulín vhodnější než krátký. Máte-li diabetes typu 2, to znamená, že zvýšený cukr se rychle normalizuje sám, pak nemusíte píchnout další inzulín, abyste ho snížili. Pochopení toho, jak se u diabetického pacienta chová hladina cukru v krvi, pomáhá několik dní po sobě pouze celková kontrola cukru.

Ultrashort typy inzulínu - jsou nejrychlejší

Typy inzulinu Ultrashort jsou Humalog (Lizpro), NovoRapid (Aspart) a Apidra (Glulisin). Vyrábí je tři různé farmaceutické společnosti, které si navzájem konkurují. Normální krátký inzulin je lidský a ultrakrátký jsou analogy, které jsou modifikované, zlepšené ve srovnání se skutečným lidským inzulínem. Zlepšení spočívá v tom, že začnou snižovat hladinu cukru v krvi ještě rychleji než obvyklé krátké - 5-15 minut po injekci.

Ultrashort inzulínové analogy byly vynalezeny, aby se snížily hladiny cukru v krvi, když se diabetik chce hodit na rychle působící sacharidy. Tato myšlenka bohužel v praxi nefunguje. Sacharidy, které se vstřebávají okamžitě, stále rychleji zvyšují hladinu cukru v krvi, než se jim podaří snížit i nejnovější ultra-krátký inzulín. Se vstupem těchto nových typů inzulínu na trh nikdo nezrušil potřebu dodržovat dietu s nízkým obsahem sacharidů a dodržovat metodu malých nákladů. Samozřejmě musíte dodržovat režim pouze tehdy, chcete-li kontrolovat cukrovku normálně a vyhnout se jejím komplikacím.

Pokud budete dodržovat dietu s nízkým obsahem sacharidů pro diabetes typu 1 nebo typu 2, pak je krátký lidský inzulín lepší pro injekce před jídlem, než je tomu u ultralehkých protějšků. Vzhledem k tomu, diabetici, kteří konzumují málo sacharidů, tělo první tráví bílkoviny, a pak se některé z nich do glukózy. To je pomalý proces a ultrashort inzulín začne působit příliš rychle. Krátké typy inzulínu - přesně tak. Musí být píchnuty obvykle 40-45 minut před jídlem s nízkým obsahem sacharidů.

Nicméně, diabetičtí pacienti, kteří omezují uhlohydráty ve své stravě, mohou se vám hodit i ultrashortní inzulínové analogy. Pokud jste změřili cukr s glukometrem a zjistili, že skočil, pak jej ultrashort inzulín sníží rychleji než krátce. Diabetické komplikace tak budou mít méně času na rozvoj. Můžete také píchnout ultrashort inzulín, pokud nemusíte čekat vůbec 45 minut, než začnete jíst. Je to nutné v restauraci nebo na výletě.

Pozor! Ultrashort inzulíny jsou mnohem silnější než běžné krátké. Konkrétně 1 U Humalogu snižuje hladinu cukru v krvi přibližně o 2,5 krát více než 1 U krátkého inzulínu. NovoRapid a Apidra jsou asi 1,5krát silnější než krátký inzulin. Jedná se o přibližný poměr, a každý pacient s diabetem by si ho měl určit pro sebe pokusem a omylem. Proto by měly být dávky analogů ultrakrátkých inzulínů mnohem nižší než ekvivalentní dávky krátkého lidského inzulínu. Experimenty také ukazují, že Humalog je účinný o 5 minut rychleji než NovoRapid a Apidra.

Výhody a nevýhody ultrakrátkého inzulínu

Ve srovnání s krátkým lidským inzulinem mají novější ultrashortové inzulinové analogy výhody a nevýhody. Mají dřívější vrchol účinku, ale pak jejich hladina v krvi klesá níže, než když dávají injekci pravidelného krátkého inzulínu. Vzhledem k tomu, ultrashort inzulín má ostřejší vrchol, je velmi obtížné odhadnout, kolik potravin sacharidů by měly být konzumovány, aby krevní cukr byl normální. Hladký účinek krátkého inzulínu je mnohem lepší s asimilací jídla, pokud dodržujete dietu s nízkým obsahem sacharidů pro kontrolu diabetu.

Na druhé straně, injekce krátkého inzulínu by měla být provedena 40-45 minut před seděním. Pokud začnete jíst rychleji, krátký inzulín nebude mít čas jednat a krevní cukr skočí. Nové typy ultrakrátkých inzulínů začnou působit mnohem rychleji, již 10-15 minut po injekci. To je velmi výhodné, pokud předem nevíte přesně, kolik potřebujete k zahájení jídla. Například, když jste v restauraci. Pokud používáte dietu s nízkým obsahem sacharidů, doporučujeme, abyste v normálních situacích používali krátký lidský inzulín před jídlem. Současně také uchovávejte ultra krátký inzulin připravený pro zvláštní příležitosti.

Praxe ukazuje, že ultrakrátké typy inzulínu působí na krevní cukr méně stabilní než krátké. Jsou méně předvídatelné, i když jsou bušeni v malých dávkách, jak to dělají diabetičtí pacienti, kteří dodržují dietu s nízkým obsahem sacharidů, a ještě více, pokud jsou pichnutí při velkých dávkách. Všimněte si také, že typy ultrakrátkých inzulínů jsou mnohem silnější než ty krátké. 1 U Humalogu snižuje hladinu cukru v krvi asi 2,5 krát více než 1 U krátkého inzulínu. NovoRapid a Apidra jsou asi 1,5krát silnější než krátký inzulin. Dávka Humalogu by proto měla být přibližně 0,4 dávky krátkého inzulínu a dávka přípravku NovoRapid nebo Apidra by měla být přibližně o dávce. Toto je informativní informace, které potřebujete objasnit pomocí experimentování.

Naším hlavním cílem je minimalizovat nebo úplně zabránit skoku cukru v krvi po jídle. K dosažení tohoto cíle je třeba provést injekci před jídlem s dostatečným časovým odstupem, aby se inzulin mohl projevit. Na jedné straně chceme, aby inzulín začal snižovat hladinu cukru v krvi právě tehdy, když ho stravené potraviny začnou zvyšovat. Na druhou stranu, pokud dáváte inzulínovou injekci příliš mnoho dopředu, hladina cukru v krvi klesne rychleji, než ji potravina může zvednout. Praxe ukazuje, že je nejlepší aplikovat krátký inzulín 40-45 minut před začátkem jídla s nízkým obsahem sacharidů. Výjimkou jsou pacienti, u kterých se vyvinula diabetická gastroparéza, tj. Opožděné vyprazdňování žaludku po jídle.

Vzácně, ale stále existují diabetici, u kterých jsou krátké typy inzulínu z nějakého důvodu vstřebávány do krve obzvláště pomalu. Takový inzulin musí napíchnout například 1,5 hodiny před jídlem. To samozřejmě není příliš pohodlné. Před jídlem je třeba použít nejmodernější inzulínové analogy, z nichž nejrychlejší je Humalog. Znovu zdůrazňujeme, že tito diabetici jsou velmi vzácní.

Novorapid a Humalog - rozdíly v inzulínu, analogy

Každý rok roste počet lidí s diabetem. Dodržování přísné diety a léků, existuje pravděpodobnost úplného uzdravení z mírné formy onemocnění.

U diabetu typu 1 není úplné uzdravení možné. Slinivka břišní neprodukuje hormon inzulín, který se podílí na všech metabolických procesech v lidských orgánech a tkáních.

Správně zvolená inzulínová terapie napodobuje práci pankreatu. Předepisují se krátkodobé a dlouhodobě působící hormony. S ostrým skok v cukru, ultrashort inzulíny jsou používány. Humalog a Novorapid mají ultra-krátkou akci.

Dopisy našich čtenářů

Moje babička byla dlouhodobě nemocná cukrovkou (typ 2), ale v poslední době komplikace šly na nohy a vnitřní orgány.

Náhodně našel článek na internetu, který doslova zachránil životy. Konzultovali mě tam telefonicky zdarma a odpověděli na všechny otázky, řekli mi, jak léčit diabetes.

2 týdny po léčbě v babičce se změnila i nálada. Řekla, že její nohy už nebolí a vředy nepostupují, půjdeme k lékaři příští týden. Odhodím odkaz na článek

Rozlišovací znaky drog

Humalog a Novorapid - analogy lidského hormonu - inzulínu s ultra-krátkou expozicí, získané rekombinací lidské DNA. V prvním přípravku se mění poloha aminokyselin v řetězcích inzulinové sekvence 28 a 29B.

Ve druhé, aminokyselina B28 je substituována kyselinou asparagovou. Účinek léků nastává do 10-20 minut po injekci. Nejvyšší koncentrace hormonů se vytvoří po 40 minutách. Doba expozice do 5 hodin.

Hlavní rozdíly mezi léky

Léky mají stejný účinek na tělo, rychle snižují hladinu glukózy. Účinné látky léčiv však mohou ovlivnit každého pacienta různými způsoby. Správný lék si může vybrat pouze lékař.

Diabetik by měl sledovat hladinu cukru, měřit hladiny glukózy kdykoliv během dne a zaznamenávat výsledky. Na základě tohoto monitorování lékař individuálně vybere léčbu pro pacienta.

Kontraindikace

Lizpro a aspart je zakázáno používat s hypoglykemií a individuální intolerancí vůči komponentám. Možné nežádoucí účinky ve formě alergických reakcí, bolesti v místě vpichu injekce, hypoglykémie s nesprávně zvoleným dávkováním.

Výhody a nevýhody

Dávka a čas krátkého inzulínu se vypočítávají předem. Pacient musí striktně dodržovat doporučení týkající se výživy, aby mohl tento lék užívat. Krátký inzulin se projeví po 30-40 minutách příjmu. Ultrashort lék začne působit po 10-20 minutách. Je vhodný pro neplánovaná jídla. Ultrashort inzulín je navržen tak, aby zjednodušil život diabetika.


Nevýhodou Humalogu a Novorapidu je, že je obtížné vypočítat množství sacharidů potřebných pro normalizaci hladin cukru. Drogy působí rychle. Pokud tělo nemá čas dostávat požadovanou dávku glukózy, dochází k hypoglykémii. V tomto případě je vhodnějším typem léčby použití krátkého inzulínu a diety.

Inovace v léčbě diabetu - stačí pít každý den.


Ultrashort analogy lidského hormonu jsou navrženy tak, aby stabilizovaly hladiny glukózy po konzumaci rychlých sacharidů. Humalog a Novorapid však nedokáží trávit tělo rychleji než cukry. Užívání těchto léků nezanedbává dodržování diety s nízkým obsahem sacharidů.

Pro dietu s nízkým obsahem sacharidů je k dispozici krátký inzulín. Léky s velmi krátkým účinkem jsou potřebné k rychlému snížení cukru s prudkým vzestupem glukózy v krvi.

Lispro a aspart jsou 1,5-2,5krát silnější než krátkodobě působící hormony. Dávkování hormonu ultrashort akce nižší ve vztahu k krátkému inzulínu. Předávkování lékem je nebezpečné prudkým poklesem hladiny glukózy v krvi.

Ve vzácných případech jsou diabetici rezistentní na krátkodobě působící léky. Hormon je v těle absorbován pouze 1,5 hodiny po injekci. U těchto pacientů se ukazuje, že používají ultra-krátkou léčbu.

Stanovisko lékařů - což je lepší?

Podle lékařů nemají léky významné rozdíly. Novorapid je však jediný lék, který je pro těhotné ženy klinicky neškodný. Lékaři se také domnívají, že Humalog je silnější než Novorapid. Humalog snižuje hladinu cukru o 2,5 krát více než krátký hormon Novoropid 1,5 krát. Proto je dávka prvního léku menší než druhá.

Analogy

Nejoblíbenější analog pro akci - Apidra. Léčivo je rekombinace lidského inzulínu a působí 10 minut po podání. Účinná látka - glulisin.

Léčba pro každého diabetika je volena individuálně lékařem. Cenová kategorie drog na stejné úrovni. Podle hodnocení pacientů nebyl zjištěn žádný významný rozdíl při přechodu z jednoho hormonu na druhý. Inzulíny Ultrashort jsou kombinovány s dlouhodobě působícími hormony. Lispro a aspart jsou nahrazeny krátkodobě působícími hormony.

Diabetes vždy vede ke smrtelným komplikacím. Tipy na hladinu cukru v krvi jsou velmi nebezpečné.

Ludmila Antonová vysvětlila léčbu diabetu. Přečtěte si celý text

Diskuse

APIDRA.

24 příspěvků

Pravděpodobně už není relevantní. Ale pořád.
Používám všechny tři ultras na základě dostupnosti a svých potřeb. A i když jsou z mé vlastní zkušenosti obvykle nazýváni zcela zaměnitelnými, nazval bych je velmi velkým úsekem. Pracují pro mě různými způsoby. Co mohu říci ve srovnání.

Práce Apidry je charakterizována nejvyšší rychlostí zvratu (v létě člověk působí dojmem, že začíná pracovat správně během injekce), na počátku silnější akcí, někde za půl hodiny, pak aktivita pomalu klesá a zůstává na stejné úrovni asi 4 hodiny. Proto, pod Apidra, můžete pít 0,5 litrů šťávy, bez zastavení, jíst 5 bonbónů jeden po druhém, jíst poměrně velký chak-chuck kus (nejrychlejší sladkost pro mě), udělat injekci. A všechno bude v pořádku. Také používám apidra, když na jaře můj metabolismus zpomaluje natolik, že Novorapid (HP) začíná pracovat pomaleji než Actrapid (AR) a AR vůbec nefunguje. Ona to zvládá!

Práce Humalogu, podle mého názoru, může být považována za klasiku toho, co je vyžadováno od ultrazvuku: dostatečně rychlý zvrat, aby se injekce podala bezprostředně po jídle a počítání (spíše než bodnutí dopředu a přemýšlení, jak bych se mohl dostat do přesně napíchnuté dávky) plynule kompenzovat prakticky všechny produkty. Souběh potravinových profilů a inzulínu lze dosáhnout bez větších obtíží.

HP pracuje pro mě nejméně stabilní ze všech ultra. Vyznačuje se nejpomalejší zatáčkou, jejíž rychlost závisí na ročním období (max. V létě, začíná klesat na podzim, pokračuje v zimě a zcela zpomaluje na jaře). Jaro v dopoledních hodinách prakticky nefunguje! Obrácení profilu nelze říci, že je to trochu předvídatelné, ale nějaký druh trhaného. Nebo nemohu vzít v úvahu celou řadu faktorů, které by mu pomohly otočit se rychleji a pracovat stabilněji. Pravděpodobně, potřeby jídla, které jím, a vlastnosti organismu se neshodují s jeho schopnostmi.

Novorapid, Humalog, Apidra nebo Actrapid? Váš názor.

  • labyrint4424
  • 05.12.2009
  • 19:44

Řekni mi, má smysl přestěhovat se z actrapidu do Novorapidu?

Existují nějaké výhody Novorapidu nad actrapidem?

Měl někdo zkušenost s takovým přechodem nebo naopak?

Jak se přípravek NovoRapid používá? Je možné s ním zhubnout? Je možné kompenzovat "otrhaný" graf výkonu?

  • Howe
  • 05.12.2009
  • 19:54

Mám NovoRapid a obecně neexistují žádné problémy.. co chci a kdy chci. Dávka - přibližně 1,2 U na 1 XE - vyzvednuta a použita. )

pokud je mi známo, actrapid je stejný, ale začíná působit později.. a je to nepohodlné.. s Novorapidem můžu přijít do restaurace s přáteli a dostat dobrý vtip právě během jídla.

  • žalovat
  • 05.12.2009
  • 19:55

Přešel jsem z actrapidu na Novorapid.

Novorapid - zkrátka. ultrashort.

No, jen na kompenzaci actrapid horší vyvinuté.

Myslím, že každý to má individuálně.

zhubnout To závisí nejen na typu inzulínu.

  • ignorant199412
  • 05.12.2009
  • 20:05

Michael Holod Golikov a kolik za den o kolish?

Chtěl bych jednat na NovoRapid na aktropidech, ale endokrinolog říká, že s dodávkami je velmi těsný a mám jeden penfil za měsíc na občerstvení po dobu jednoho měsíce s ním je pohodlný, neporovnávám se s aktropidy vůbec. -40 min Účinek Novorapidu končí po 2-3 hodinách a aktropid drží cukr 5-6 hodin.

  • ignorant199412
  • 05.12.2009
  • 20:06

Je také těžší pro mě na actropida kompenzovat můj diabetes, časté acetony byly.Je vhodné mít jak krátké a ultrashort.

  • Howe
  • 05.12.2009
  • 20:43

zpravidla píchlo asi 35 IU za den + 12 Lantus, ale nyní kvůli zlepšení jsem si vzal 12 tablet tablety Januvia, píchnu hodiny ve 22.00–4 IU Novorapidu, abych snížil a snědl a 10 IU Lantusu.. v budoucnu plánuji snížit, t.k. opravdu chcete léčit cukrovku. Jdu hned teď a dělám hodně sportů, takže potřebuju inzulín jen večer, když chci jíst více a nedokážu se pohnout, takže musím vypnout pár jednotek

  • labyrint4424
  • 05.12.2009
  • 20:55

№4 - to je důvod, proč chci jít, zkušenosti a názory jsou zajímavé

Mám teď chaotickou dietu (budou rozumět pouze nově vytěžené maminky))))))) a vzhledem k délce působení actrapidu se někdy získá kejda - buď hypo nebo hyper (pokud užíváte inzulín po křivce a děláte méně, pak cukr skočí vysoko), Hyping, když je dítě doma - promiň - Kick, děsivé!

  • sekretariát6485
  • 06.12.2009
  • 01:15

Jsem pro NovoRapid, protože je mnohem pohodlnější a s jídlem je mnohem jednodušší. Co se týče náhrady - to na NovoRapid, že na Aktrapid - to bylo stejné všude =)

Co se týče hubnutí, nemohu nic říct - vždy jsem byl spokojený se svou váhou.

  • opovržlivý
  • 06.12.2009
  • 14:01

přešel na Novorapid před rokem! Nemůžu se radovat! Nějaký zázrak))) S actrapidem jsem byl závislý na čase! A nyní svoboda))

  • @@ 5shuttlecock33
  • 14. prosince 2009
  • 12:42

Před třemi týdny jsem přešel na Novorapid. Lékař na tom trval, v souvislosti s tím, že se v těhotenství častěji vyskytovaly rány. Z hypnózy, ale tady cukr skočí a někdy nerozumím proč (((

  • sargent
  • 14. prosince 2009
  • 16:47

Novorapid je lepší, pokud nechcete záviset jen na snacking.Ale tam, naopak, prihrditsya mezi dvěma injekcemi tak, že 3-4 hodiny uplynuly.Obsah virusrapid překrývá v žádném případě, a Novorapid by neměl namočit a bardak s dávkami nebyl. nezávisí.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 14. prosince 2009
  • 21:40

I a Novorapid někdy mezi injekcemi trvá 6-7 hodin, jinak to nefunguje.

  • povolení
  • 15. prosince 2009
  • 21:23

Už někde řekl. Jíte - vyzvednete Novorapida. Nejezte - nepíchejte. A proč svačinu? Jedl, vztekle a zapomněl. Zatímco žaludek nepřipomíná. 100% lepší než actrapid.

  • queueing388
  • 16. prosince 2009
  • 06:19

Pro každou z nich, v závislosti na tom, kdo krmí. s aktivním pohybem (univerzita, práce atd.) Novorapid je pohodlný. Přešel jsem z actrapidu na Novorapid a líbí se mi to. aktrapid vyžaduje neustálé snacking, trpěl gopos, protože jsem měl hroznou touhu po nízkých cukrech))) a teď všechna pravidla, ruce se neroztahují na další jablko, atd. jako zlomil pryč)))

  • nameable199001
  • 16. prosince 2009
  • 10:27

Za prvé, aby bylo možné zhubnout, stačí jíst nejvýše 10 kusů chleba denně (tabulka to pravděpodobně má).

za druhé, nechápu, proč po kortikovi udělat vtip každých 1,5 hodiny? Šíření: večeře 4 heh. - 4 jednotky Pokud je cukr vyšší než 9, přidejte ihned ke snížení. Kašli si zase nevadí?

  • @ 3 = killjoy74
  • 16. prosince 2009
  • 13:49

a veverky, tuky? to bylo asi 1000 kcal.v létě jsem jedl asi 10 heh a já jsem ztratil váhu + zelenina v hojnosti byli dost s nimi.

  • @ 3 = killjoy74
  • 16. prosince 2009
  • 13:50

pro mě je nejkratší apidra, dokonce rychlejší než Novorapid)

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 14:47

Byl jsem převeden do tohoto Novorapidu a princip operace nebyl prakticky vysvětlen. Chápu, že to funguje po dobu 3-5 hodin, mezi přestávkami je nemožné jíst extra HE, jako na Humulin R. A co se stane, je, že bych měl jíst každé 3 hodiny. Například jsem měl snídani včera v 10 hodin, z Novorapidu. 2 hodiny po snídani cukr 6.4. Pak neudělala nic, jen ležela na gauči až do 15:30, měřila cukr před obědem - 8.4. Co dělat, nechápu, proč cukr vstal. Řekni mi, prosím, kdo ví!

  • neschopnost
  • 16. prosince 2009
  • 14:56

No, možná prodloužené nestačí. nebo sacharidy s dlouhou životností jedly v dopoledních hodinách, Novorapid už fungoval a sacharidy jsou stále prut.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 15:07

Takže si myslím, že prodloužení nestačí. Ráno jsem jedl müsli s mlékem. Koneckonců, když jsem byl na Humulin R, naopak jsem snížil dávku dlouhého (Lantus). Takže to teď musím znovu zvýšit?

  • neschopnost
  • 16. prosince 2009
  • 15:20

Na Humulinu R jsou ocasy na sebe navrstveny, možná proto je Lantus třeba o něco méně.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 15:21

Ano, Maxime, často jsem měl hypy kvůli těmto "ocasům" a teď velmi vzácně. Pokusím se o prodloužení jednotek o 2-4.

  • sympatický4141
  • 16. prosince 2009
  • 15:50

Oksana, neměli byste jíst každé 3 hodiny) NovoRapid ultrashort inzulín, který trvá 2 hodiny, během kterých jste jedli strávené sacharidy. proto nevyžaduje snacking. krátký inzulín pracuje až 4 hodiny, a proto vyžaduje snacking. to, co jste jedli, je již stráveno a stále funguje. Dávka na krátkou dobu se počítá s výpočtem budoucího svačinu a pro ultrakrátku, přímo na to, co jste právě jedli.

s největší pravděpodobností nestačí)

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 16:04

Je to dobré, Alexandro, že člověk by neměl jíst tak často))) Ale Novorapid stále pracuje 3-5 hodin a Humulin R 5-6, protože jsem předtím použil krátké dávky a výsledkem byl gipa.

Jo, ani doktor mi nevysvětlil, že by měla být zvýšena dávka dlouhé dávky ((

  • neschopnost
  • 16. prosince 2009
  • 4:10

Kolik lidí má mnoho názorů! :)))))))))))))))

Naděžda Kolosová, často lékaři motivují k přesunu do Novorapidu jen proto, že z nějakého důvodu není třeba snacking :))))

  • sympatický4141
  • 16. prosince 2009
  • 16:19

Učil jsem to ve škole diabetu, více než v nedávné době a v moderní škole, co jiného je vrchol toho, o čem mluvíte? dívka má lantus. nemá vůbec žádné vrcholy.

Oksana 3-5 hodin, samozřejmě, můžete souhlasit, ale ne tak docela. Začíná jednat téměř okamžitě, což je důvod, proč dává možnost píchnout přímo po jídle a to je na množství sacharidů, které jedí. a co tam zůstane po 3-5 hodinách. To může způsobit hypus, pokud budete dělat časté vtipy.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 16:21

Ano, lékař mi také řekl, že by nebylo nutné mít na Novorapidu sousto!)) A také proto, že na Novorapidu je pravděpodobnost hypo velmi malá!

  • sympatický4141
  • 16. prosince 2009
  • 16:50

Ale proč ne na krátký !! například máte 1 jednotku inzulínu na 1 heh. píchli jste 5. jedli 3he, a po 2 hodinách další 2 h. tady a šlo 5he. a na ultrakrátkém 3he jedl, 3 vztyčené. a pokud je lantus správně zvolen, udržuje si pozadí po dobu 24 hodin a všechno je přesně.

  • sympatický4141
  • 16. prosince 2009
  • 17:05

Ano, protože krátký je 4-5 hodin! a jídlo v našem těle se vstřebává 2 hodiny! více či méně jasné? nebo podrobněji rozpouštět?)))

  • sympatický4141
  • 16. prosince 2009
  • 17:23

Pokud si všimnete, že po svačině se množství inzulínu rovná počtu HE. žádné mezery se neuchytily.

Teď mám apidru a lantus. Dal jsem přesně to, co jím při tomto jídle. všechno je dobré

  • austin
  • 16. prosince 2009
  • 17:28

Stále mi vysvětlujete, proč jste dal krátký víc než je nutné? Co pak jíst znovu, ale ne dát inzulín?

  • sympatický4141
  • 16. prosince 2009
  • 17:31

Píšu v čínštině. :)))))

  • austin
  • 16. prosince 2009
  • 17:34

"Ano, protože krátký účinek je 4-5 hodin! A jídlo v našem těle je absorbováno 2 hodiny!" Logika, promiň, stejně jako Černomyrdin.

  • labyrint4424
  • 16. prosince 2009
  • 17:51

Andrei Lom, tady chci kousnout kus od vás a chci! Nebuďte tak sebejistí! Citace je správná! Peak Novorapida, když přijde? A když se jeho akce zastaví? Přečtěte si pokyny pro Novorapid a zeptejte se lékařů! Faktem zůstává, že zpracování potravin v těle trvá 2 hodiny. Akce Novorapida v těle 4-6 hodin! Ale actrapid 6-8 hodin, a tentokrát závisí na prostředí, zdraví a emocionální stav.

Jak se s vámi nechci hádat))))))) Jeden obr!

  • sympatický4141
  • 16. prosince 2009
  • 18:29

Také ve škole jsme se učili, že délka krátkého inzulínu závisí také na jeho dávce. tj. pokud zadáme 4 jednotky krátce, pak jeho činnost začne za 30 minut a až 4 hodiny. ale pokud 20 jednotek, akce začne v 30 minutách a až 6-8 hodin

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. prosince 2009
  • 18:37

Když jsem byl na Humulinu R, udělal jsem přesně to, co jsem jedl, tj. speciálně pro potraviny. Po 30-60 minutách začala jíst. Pak po 2 hodinách předkus, jinak bude kyčle, protože po 3-4 hodinách má vrchol akce.

  • povolení
  • 16. prosince 2009
  • 18:44

Andrew, brambory, mléko, jím velmi opatrně. Snažím se ho jíst ráno - a dopředu. A pokud ve večerních hodinách, pak jsem snížit množství brambor (ve srovnání s obilovin), nebo ukrást pár jednotek. Novorapida více. A já se obecně snažím vyhnout mléku - dávám přednost kyselému (máme domácí mléko) - takhle neřídí cukr. A obecně, je nutné, aby inzulín, kolik, takže cukr po 2 hodinách je 4-7, a ne kolik z těchto HE

  • sympatický4141
  • 16. prosince 2009
  • 19:05

Andrei, byl jsi přes školu? Vidíte, nyní existuje několik dalších přístupů k kompenzaci SD. Samozřejmě je jasné, že nebudete přesvědčovat. vždy snazší učit než rekvalifikovat.

  • sympatický4141
  • 16. prosince 2009
  • 20:36

Odpověď na mou otázku jsem neviděla.

Obecně, zítra jdu k endokrinologovi, doktor je úžasný, nejlepším potvrzením je vděčný pacient s dobrými cukry. ukázat jí naši korespondenci) a pak splnit svůj cíl)

  • neschopnost
  • 17. prosince 2009
  • 10:17

Andrew, také jsem prošel touto školou cukrovky, ale to bylo asi před 13 lety. Ale i pak nám vysvětlili, že pod actrapidem je nutné kousnutí, protože jeho činnost je časově prodloužena a vrchol nastává za 2-3 hodiny, a pokud předpokládáme, že vaše večeře je 5 X.E, pak můžete udělat Novorapid a okamžitě jíst 5 X.E. Vzhledem k tomu, že cukr bude v normálním rozsahu, pak na actrapid, aby nedošlo k příliš mnoho cukru po jídle (za hodinu, například), je lepší jíst 4 X.E. a 1 za 2-3 hodiny, nebo dokonce jíst 3 X.E. a další dvě. Něco takového..

  • sympatický4141
  • 17. prosince 2009
  • 18:58

Andrew, obecně, všechno se ukázalo, jak jsem řekl.

"Je-li inzulín ultrakrátký, pak bude mít čas obrátit se a vzít si jídlo s důstojností. Jeho profil se bude co nejvíce shodovat s růstem SC. A všechny uhlohydráty (v přesné) dávce budou využity bez hrubé síly a deficitu. Jídlo není nutné, jídlo je jedno a nedělitelné, pokud je inzulín jednoduchý (krátký), pak nebude mít čas se úplně otočit, růst IC předčí růst koncentrace inzulínu v krvi, a proto může dojít k významnému vrcholu IC po jídle. smyslu Rozdělím jídlo na dvě části: hlavní příjmu + svačinu, ale to jsou dvě složky jednoho jídla, pro které byla vypočtena kompenzační dávka, v tomto případě hlavní jídlo sní část jídla a po chvíli zbytek jídla. Tento zbytek je svačina. "

  • @@ 5shuttlecock33
  • 18. prosince 2009
  • 10:50

Nic nefunguje (přidal jsem dávku Lantusu a stalo se to tak, že jsem si vzal Humulin R místo Novorapidu. Tedy Lantus snížil cukr až do rána.

Večer: hladina cukru v krvi ve výši 23,20 - 7,4; při 00,20 - 6,0; v 6:30 ráno se probudím studeným potem, třesou se mi ruce, měří cukr - 2,5 ((Samozřejmě, piju sladký čaj, jím čaj, ale jím to. V 8:00 vstanu do práce, cukr - 14,1 ((

Nějaký nesmysl, Lantus nestačí během dne, a jestliže udělá víc, on dělá noc na noc ((

  • neschopnost
  • 18. prosince 2009
  • 11:20

No, zřejmě není nutné přidávat Lantus prostředky, ale hrát si s krátkým jídlem a ráno.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 18. prosince 2009
  • 11:25

Ano, to je jisté ((A pak je to rozbitý stav po ranní sádře ((

A moje snídaně je vždy stejná, buď kaše, máslo a káva, nebo müsli s mlékem a kávou. Celý můj život to byl.

  • sympatický4141
  • 18. prosince 2009
  • 18:14

Zeptala jsem se na tebe lékaře, řekla, ať se pokusí přidat ultraširokou jednotku. a dlouho se nedotýká.

  • povolení
  • 18. prosince 2009
  • 21:39

Pokud je hippa ráno - lantus - mínus 1-2. Taková krátká hra.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. prosince 2009
  • 00:43

Ano, Sergeji, zeptala jsem se svého lékaře, řekla mi, že bych měl snížit ten dlouhý. Obecně přešla z Lantusu do Levemere. Ale rány pokračovaly celý den (((

Alexandro, když se dívám na situaci, myslím si, že něco je v pořádku s ultrashortem.

  • sympatický4141
  • 19. prosince 2009
  • 11:08

Slyšela jsem, že těhotné ženy jsou obvykle vyřazeny z lantusu.

  • sympatický4141
  • 19. prosince 2009
  • 11:11

Nebo možná, že slinivka břišní produkuje pro dítě inzulín?

  • povolení
  • 19. prosince 2009
  • 11:39

V každém případě, pokud je ráno hypa - dlouho na noc na čištění. Pokud je v pořádku ráno a odpoledne hypo je nutné snížit Novorapid.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. prosince 2009
  • 14:19

Ano, Alexandro, jsem těhotná! A doktor mi také řekl, že teď jsou rány velmi škodlivé (((Bez nich nemůžu žít (((

Ano, Sergeji, včera už dlouho snižoval.

  • labyrint4424
  • 19. prosince 2009
  • 17:51

Oksana Kalinina, a jaký je váš termín?

(je nutné otevřít samostatné téma pro těhotné diabetiky)

až 4 měsíce jsem měl na úrovni terénu ((((Toto je kvůli potřebě růstu budoucího dítěte. Ale nedošlo k významnému snížení ani ke zvýšení dávky - to byl znak mého těhotenství!

Gips kvůli sekreci inzulínu dítěte jsou skutečné. ale v pozdních termínech! Měsíc 7-9.

Nejlepší inzulíny pro těhotenství jsou actrapid a protaphan!

Co se týče tohoto tématu, o které jsem požádal, děkuji všem za to, že se podělili o své zkušenosti a myšlenky. Byl jsem na Novorapidu už 3 týdny. Zpočátku to byla adaptace, jak to bylo)))) Ruce natažené na svačinu a jedené setrvačností, říkají, že je to nutné))) Habit)))))

Nyní je vše jednoduché a jednoduché)

Pros: Jím, když chci. není vůbec žádná hypo, i když pořád dělám vtipy, ale v odpoledních hodinách jsem nevypočítal kompenzace a některé cukry rostly. Pomáhá korigovat prodloužený inzulín. Úplně jiná nálada) Cítím se jinak.

Velký plus tohoto analogu - Novorapid - obrovský náklad byl odstraněn: musíte jíst několik hodin a mít svačinu. Život se stal svobodnějším!

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. prosince 2009
  • 22:52

Anna, mám termín -14 týdnů. A teď jsem na Novorapidu a Levemirovi.

A stále mám ruce sáhnou po občerstvení (

  • anastomóza
  • 24. prosince 2009
  • 4:10

Novorapid mi vyhovuje víc. Na octrapide utrpěl první rok. Pokud je přestávka s jídlem o něco více než půl hodiny více (například ne 6, ale 6,5 uplynulo), pak cukry rostly velmi rychle.

Novorapid je však snazší. nezávislý na čase a jídle.

  • clarke
  • 28. prosince 2009
  • 03:27

A Novorapid má na mě malý účinek =) jako voda kolish. Vrátil jsem se zpět k aktrapid, píchal jsem rameno, do svalu, nemůžete čekat půl hodiny, ale jen jíst. cukr normální.

  • porosity199805
  • 28. prosince 2009
  • 07:33

Ve svalech nemůže být inzulín strčen.

  • propuštění
  • 28. prosince 2009
  • 08:51
  • porosity199805
  • 28. prosince 2009
  • 08:58

V první řadě - díky rychlejšímu vstřebávání inzulínu se můžete dostat velmi sodnatě, což je porušeno.

Za druhé, když dochází k lokálnímu kontaktu se svalem, nežádoucí jevy (čistě vizuálně (samozřejmě s časem), nebo jsou vytvořeny hrozné kužely, které visí venku ((nebo jsou například tvořeny ruce (např.

Takové jámy, ale ne jámy ((9 Jako by se lžící část svalů byla seškrabaná (((

Úžasně nepříjemný pohled.

Měla jsem přítelkyni, kterou měla IDDM. Stále jsem seděl na vepřovém inzulínu. Takže její část ramene byla odříznuta ((

Špatně vztyčen. Varovala mě. Vzpomněla jsem si na celý život.

  • propuštění
  • 28. prosince 2009
  • 09:02

Tak co, jen v bříšku?

  • žalovat
  • 28. prosince 2009
  • 10:53

Takže rozhovor, jak to chápu, není o místě injekce - ale o hloubce. subkutánně (podle očekávání) nebo ve svalu.

  • clarke
  • 28. prosince 2009
  • 12:36

s ohledem na rychlost absorpce actrapidu: t

svalový aktrapid = subkutánní novorapid

  • instructor9725
  • 02.01.2010
  • 01:22

Pokud z těchto dvou, I Novorapid, a obecně Apidra strmější)

  • mukden2143
  • 4. ledna 2010
  • 21:49

Nevím, mám Aktrapid, zatímco on mi vyhovuje!

  • carboy
  • 11. ledna 2010
  • 21:59

Každý, jak se dívám na Novorapid-Lantus, mám Aktrapid-Protafan. Jsou horší? Levnější? Zkušenosti 2 roky, skoky cukru, to se stává hypo.

  • aurora48
  • 11. ledna 2010
  • 22:39

Ludmila! Inzulín je obvykle předepsán přítomností kotců u endokrinologa, právě v době, kdy Vám byl podáván inzulín.

  • krutý
  • 11. ledna 2010
  • 23:11

Dobrý je inzulín, který pomáhá udržovat dobré cukry.

  • žalovat
  • 11. ledna 2010
  • 23:22

nejsou horší. kromě toho, že akce pro trvání jsou počítány pro jinou dobu, novorapid je kratší než aktrapid, lantus je delší než protafan. to znamená, že je získáno jiné schéma.

pokud je inzulín pro vás správný a umožňuje vám udržet si odškodnění - pak to není nutné měnit =)))

  • carboy
  • 12. ledna 2010
  • 10:03

A co znamená přítomnost per pro endokrinologa? Když moje dcera onemocněla (a byla nemocná) v roce 2007, koupili si vše v lékárně, Glukometr, pruhy, pera, Berlitions, Milgams, atd. Všechno kromě inzulínu. Něco jsem nechápal? Možná je otázka mimo téma, ale stále?

  • žalovat
  • 12. ledna 2010
  • 10:52

v Petrohradě bylo vše zdarma (alespoň před 10 lety a před 2 lety. Nevím o tom teď) (ve smyslu měřičů krevní glukózy a inzulínových per). Dostanu pásky zdarma.

A o přítomnosti rukojetí u endokrinologa. Pochybuji, že plánování terapie může být založeno pouze na přítomnosti nebo ne na jejich přítomnosti u endokrinologa.

mimochodem, zejména stejný Novorapid, například v jednorázových perech.

  • austin
  • 12. ledna 2010
  • 10:59

Maria Krasnova, možná co nejvíce, mi endokrinolog dal ruku, nepamatuji si, kdy jsem měl inzulín 40 minut a mimochodem také glukometr, ale jako vždy máme na klinice tolik rukou, že není dost pro každého.

  • žalovat
  • 12. ledna 2010
  • 11:05

to znamená, že jsem měl štěstí)) pah-pah-pah

ale Novorapid do toho stejně nepatří, m? ))

  • carboy
  • 12. ledna 2010
  • 12:49

Je to fantastické!

  • žalovat
  • 12. ledna 2010
  • 12:52

Silně mám podezření, že stále existuje rozdíl, který je pozorován v centru diabetu nebo na klinice.

  • aurora48
  • 12. ledna 2010
  • 13:02

Endokrinolog mi dal pero! YaA, když se zlomili - změnili se v roce 2009.!

  • carboy
  • 12. ledna 2010
  • 13:09

V našem regionálním i glyc. hemoglobin ne. Co můžeme říci o C-peptidech, perech atd. Je to škoda.. Za odpovědi, děkuji.

  • porosity199805
  • 13. ledna 2010
  • 07:34

Kdo ví - kde je nvrapid v Petrohradě. Nemohu si koupit recepty (

  • poškozen
  • 29. července 2010
  • 20:32

NovoRapid je nejlepší, protože pracuje rychleji, můžete ho po 15 minutách píchnout po jídle, maximálně odolný vůči změnám teploty.

A vzhledem k tomu, že krátký, pokud jste píchnutí, ne v oblasti pupku, bude fungovat v 20-30 minut.

  • carboy
  • 12. srpna 2010
  • 21:41

Novorapid je platný 3 hodiny, občerstvení není potřeba, je to pochopitelné. Ale pokud, řekněme, 2 hodiny po hlavním jídle, chtěl jsem jablko? Zapíchnout jedno jídlo a jíst? Bude existovat předchozí dávka sirupu? Nebo tolerovat a nejíst? Pravděpodobně to s ním není příliš pohodlné, protože mezi hlavními jídly chci okusovat jablko, jíst plátek melounu. Nebo zmrzlina, kolikrát za den, pak ho píchnete?

  • namesake199705
  • 12. srpna 2010
  • 22:34

Novorapid a všechny ostatní ultras jsou 4 hodiny.

Jsou však tak dobré, že není k dispozici povinné občerstvení, které je třeba uspořádat nikoli pro přání, ale striktně 2 hodiny po injekci a v přísně měřených množstvích (nebo zcela odpovídajícím náhradám), které byly předtím otřepány, nejsou na ultrazvuku.

Ale můžete jíst, když budete chtít, bez obav, že budou kašovité dávky. Koneckonců tam budou lomítka jídla)))

A otázka, kolikrát denně píchnout? Vždycky odpovím: "Dva záběry pro každé jídlo")))

V poslední době jsem začal věnovat pozornost skutečnosti, že mimochodem se člověk vztahuje k počtu injekcí za jídlo, lze posoudit jeho zkušenost)))

Faktem je, že o každé "extra" injekci nebo další díře v žaludku, člověk naříká někde za první rok - jeden a půl. A pak je na to zvyklý, že se stará (pokud se stará), jen pokud je jeho odškodnění dobré a kolik záběrů za to dluží, na tom vůbec nezáleží. Věř mi)

V poslední době jsem měl poměrně těžké období, kdy jsem musel dát tři injekce na každé jídlo. A nic))) Ale cukr byl hladký. Koneckonců, toto období skončilo po nějaké době)))

  • carboy
  • 12. srpna 2010
  • 22:48

Děkuji, Elena. Ano, žádný problém, to jsou moje myšlenky. Už dva hodiny po obědě a večeři si zvykla jíst ovoce, že nechce odmítnout. Takže po 2 hodinách, můžete stále připnout jednotku a jíst ovoce? Jsem pečlivý!

  • aurora48
  • 12. srpna 2010
  • 23:13

Dobrá práce, Lyudmile! a co můžeš dělat - musíš být pečlivý!

  • namesake199705
  • 12. srpna 2010
  • 23:57

docela reálné. A nejen fruktik;)))

VUT v Brně. měli byste vždy pamatovat, že schéma je velmi přísné a nikdy se nemění. Pod tímto dalším ovocem + svačinkou se pichneme, po půl hodině jíme ovoce a po dalším půlhodinovém občerstvení, které bylo připevněno k tomuto ovoce.

  • smích
  • 14. srpna 2010
  • 14:25

Od samého počátku, aniž by mě požádal o "dal" na Novorapidu. Obecně jsem s nimi spokojen - zejména rychlost))) Není třeba čekat, až těch 15-20 minut projde))))) Přestože vám doporučují užívat injekci s vysokým obsahem cukru po dobu 5 minut před jídlem))) Nevím správně?

  • namesake199705
  • 14. srpna 2010
  • 14:33

Při vysokých cukrech, než začnete jíst, musíte cukry trochu snížit. Alespoň trochu, tj. Jen se ujistěte, že DPS, který byl strčen spolu s dávkou na jídlo, začal pracovat.

Proto se tato čekací doba na snížení IC nemůže obrátit vůbec za 5 minut.

  • 6změna
  • 14. srpna 2010
  • 14:39

Elena, dva výstřely jsou před a po jídle?

Osobně jsem si na injekce rychle zvykl a v případě potřeby to vůbec nerozbije.

  • namesake199705
  • 14. srpna 2010
  • 14:50

Obecně, ANO. Jen dvě - za každé jídlo.

A první - ne nutně. A druhá - ne nutně - PO

Například ráno, kdy se inzulín vyvíjí extrémně pomalu, píchnu jednou injekcí a velmi předem.

Při večeři, kdy se inzulín otočí velmi rychle, se první injekce obvykle objeví po jídle a druhá po určité době. První injekci provádím večer před jídlem pouze tehdy, je-li něco super-rychlého.

  • 6změna
  • 14. srpna 2010
  • 14:59

Je nutné mít pokročilé kompenzační schopnosti, aby se dávka rozdělila tak dovedně))

Stále si ho píchnu a nemyslím si moc, naštěstí cukr dovoluje :)

  • namesake199705
  • 14. srpna 2010
  • 15:14

Nedovolte cukr a pracovní RV))) A to je úžasné.

A když už PZh nezpívá (((pak dovednosti, které nejsou tak pokročilé, jako zkušenosti získané osobní zkušeností), dostávají se do popředí))

  • tutu
  • 21. srpna 2010
  • 16:33
  • je
  • 22. srpna 2010
  • 13:17

Podle mého názoru byste neměli ani porovnat tyto dva inzulíny. Za prvé, actrapid byl vynalezen oh, jak dlouho jsem byl nemocný před 13 lety a před 3 roky to bylo právě začalo píchat všechno.Novorapid je používán poměrně nedávno, a to, co je vynalezeno později, je lepší, nemůžeme porovnávat prototofan a lantus, je zřejmé, že a stupeň čistoty a vše ostatní je lepší, za druhé, můžete si píchnout novorapida a okamžitě ho jíst, nečekat půl hodiny, považuji to za velmi důležité, protože s moderním tempem života je to velmi nepohodlné. Novorapid navíc nemá žádné vrcholy a není nutné mít svačinu, což je také velmi pohodlné. Abych byl upřímný, nechápu, proč byste měli dostat dvě rány ale to je někdo, kdo se přizpůsobil. Osobně jsem se třásl na třech hlavních jídlech, ale během dne mohu dovolit malé občerstvení a to neovlivňuje cukry, protože je drží lantus.

  • namesake199705
  • 22. srpna 2010
  • 13:27

a v noci nedostáváte hypotézu, pokud během dne lantus udrží nejen zázemí, ale také kompenzuje občerstvení?

  • je
  • 22. srpna 2010
  • 13:31

Na noc, pro cukry nižší než 7, samozřejmě, budete muset svačinu, a všechno je v pořádku. Snažili se píchat méně než celý cukr nafig letět ve dne iv noci.

  • jake198711
  • 7. září 2010
  • 19:17
  • clamming2_2
  • 7. září 2010
  • 19:27

Novoropid je chladnější, noční mizí zmizel, actrapid mi nedal nic dobrého (

  • bergstrom
  • 7. září 2010
  • 19:53

zdá se mi, že noční hypy mají málo společného s jídlem inzulínem. Jejich příčinou může být nesprávné množství obnovené.

  • aurora48
  • 7. září 2010
  • 20:19

to je jisté, lásko!

  • clamming2_2
  • 7. září 2010
  • 22:03

Faktem však zůstává, že jakmile přestal používat actrapidy, mizely úplně zmizely, a pokud ano, nepropadly ostře s necitlivostí celého těla, ale velmi postupně, což jim umožnilo rychle reagovat a jíst něco

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 15. října 2010
  • 23:25

Manuál pro HP říká, že jeho vrchol nastane za 1-3 hodiny a doba trvání je 3-5 hodin. Myslím, že jsme jediní, kdo mají tento vrchol za pouhé 3 hodiny. Nebo záleží na tom, kde je injekce provedena?

Nemohu se rozhodnout, co je pro nás lepší: HP nebo AP. Máme problém s kompenzací proteinů. Je nutné píchat náhodně, ale zpravidla to, co jsem škádlení nestačí.

  • aurora48
  • 16. října 2010
  • 00:09

Mary! Zdá se mi, že by bylo lepší píchnout lék.

  • namesake199705
  • 16. října 2010
  • 00:13

Insuman a AR jsou stejné.

pokud po 3 hodinách - vrchol, a pak jak se chová cukr?

  • aurora48
  • 16. října 2010
  • 00:16

Elena! po Insumaně není po 1 hodině a 40 minutách nutná konzumace potravy. Podařilo se mi svačinu po 2 hodinách a 30 minutách

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 16. října 2010
  • 00:19

Pak se sníží, ale ne významně.

  • namesake199705
  • 16. října 2010
  • 01:06

musíš ho strkat do ruky? Protože když jste vstříknuti do břicha, rozkládají se stejným způsobem s AR. Oba jsou rychlé - krátké.

takže jste zmatení, že postprandialy se dlouho drží? Nebo něco jiného?

  • aurora48
  • 16. října 2010
  • 01:18

Teď chápu, Eleno! Ano - v ruce!)

Oh! Žít a učit se!)) Děkuji moc, Elena.

  • 5ubiquity40
  • 16. října 2010
  • 23:58

Lékař mi řekl, že actrapids jsou lepší než jeho analogové novorapidy. No, samozřejmě novorapid je vhodný))) Nevím. Jsem na actrapid a všechna pravidla)

  • barstow5200
  • 17. října 2010
  • 12:02

Ani nevím. jak moc jsem nemocný, sedím na actropides. Lékaři mi doporučují přejít na Novorapid, ale neodvažuji se. moji známí s Novorapidem jsou s tímto inzulínem davolny, ale stále jsem naživu a dobře s actropidem!))

  • carboy
  • 17. října 2010
  • 13:09

HP nebo AR je jen otázkou pohodlí. Byli jsme pohodlnější AR. Ano, a cukr na něm byl postabilnee.No dcera se k němu odmítá vrátit. Věří, že je na něm tlustá. Opravdu, po nahrazení trochu tenké.

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 17. října 2010
  • 21:54

Ano, to je to, co mě trápí, že postprandiální sklon trvá dlouho. Ale mám podezření, že je to způsobeno tím, že jsme prdel zadek (v žaludku, zatímco prick není povoleno). Abych byl upřímný, je to prostě hrozné píchnout žaludek, protože HP se může rychle otočit. Mám na mysli snahu použít smíšený systém s HP a AP. Možná bychom byli lepší. Ano, a ve skupině Dia jsem četl, že v některých případech je AR lepší pro děti.

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 17. října 2010
  • 23:43

Ludmila, to je jen článek v tématu.

"Lékaři se domnívají, že aby nedošlo k přibírání na váze, musíte jíst častěji."

  • carboy
  • 19. října 2010
  • 20:09

To je důvod, Maria, to je to, jak jsme jedli, trochu, ale 5-6 krát denně. S ovocným občerstvením. Proto byl Actrapid pohodlný, a na Novorapidu je nutné neustále hrabat a často nám chybí. Zjistili jsme, že je spousta jablek 1 a trochu broskve, a myslím, že tady.

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 19. října 2010
  • 20:41

Bohužel nemám žádné zkušenosti s používáním jiných inzulínů než HP, takže jsem si myslel, že to je problém se všemi. :(

  • aurora48
  • 27. ledna 2011
  • 17:33

(přesunuto ze starého motivu)

Dobrý den! Řekněte mi, jaký je rozdíl mezi Novorapidem a Humalogem? Prostě se přenesli do Humalogu, takže z nějakého důvodu se dávky snížily (stále se nemohu přizpůsobit), cítí se jako jeho vrchol dříve než u Novorapidu a proč se cítím horší z Humealogu později a později, nebo jsou tyto subjektivní pocity?

Inessa-baronka a Kostyuchenko

Humalog skutečně začíná působit rychleji než Novorapid! Byl jsem na tom velmi pohodlný.

a cítí se méně, protože důsledně dobré cukry po dlouhou dobu?

  • atypic198609
  • 27. ledna 2011
  • 18:38

Novorapid pro těhotné ženy je dobrý a humalog pro život

  • carboy
  • 27. ledna 2011
  • 19:21

Co je dobré pro těhotné ženy?

  • luis3322
  • 27. ledna 2011
  • 21:32

Používám humalog

  • namesake199705
  • 27. ledna 2011
  • 22:09

Kopírovat vlastní zprávu z Dia klubu

Humalog, Apidra, Novorapid jsou ultrakrátké inzulíny a velmi často jsou považovány za zaměnitelné.

Používám všechny tři na základě dostupnosti. Proto by z mé vlastní zkušenosti byly zcela zaměnitelné a nazvali by je velmi velkým úsekem. Pracují pro mě různými způsoby. Co mohu říci ve srovnání.

Práce Apidry je charakterizována nejvyšší rychlostí zvratu (v létě člověk působí dojmem, že začíná pracovat správně během injekce), na počátku silnější akcí, někde za půl hodiny, pak aktivita pomalu klesá a zůstává na stejné úrovni asi 4 hodiny. Proto, pod Apidra, můžete pít 0,5 litrů šťávy, bez zastavení, jíst 5 bonbónů jeden po druhém, jíst poměrně velký chak-chuck kus (nejrychlejší sladkost pro mě), udělat injekci. A všechno bude v pořádku. Také používám apidru, když se na jaře můj metabolismus zpomaluje natolik, že HP začíná pracovat pomaleji než AP a AP vůbec nefunguje. Ona to zvládá!

Práce Humalogu, podle mého názoru, může být považována za klasiku toho, co je vyžadováno od ultrazvuku: dostatečně rychlý obrat, aby se databáze vytvořila bezprostředně po jídle a počítání (spíše než bodnutí dopředu a přemýšlení o tom, jak bych se dostal do napíchnuté dávky) plynule kompenzovat prakticky všechny produkty. Souběh potravinových profilů a inzulínu lze dosáhnout bez větších obtíží.

HP pracuje pro mě nejméně stabilní ze všech ultra. Vyznačuje se nejpomalejší zatáčkou, jejíž rychlost závisí na ročním období (max. V létě, začíná klesat na podzim, pokračuje v zimě a zcela zpomaluje na jaře). Jaro v dopoledních hodinách prakticky nefunguje! Obrácení profilu nelze říci, že je to trochu předvídatelné, ale nějaký druh trhaného. Nebo nemohu vzít v úvahu celou řadu faktorů, které by mu pomohly otočit se rychleji a pracovat stabilněji. Pravděpodobně, potřeby jídla, které jím, a vlastnosti organismu se neshodují s jeho schopnostmi.

  • carboy
  • 27. ledna 2011
  • 22:15

Elena! Poslední zpráva pro diabetika je k nezaplacení. A kolik z nich tady! Některé adresáře stojí za to. Vydali byste knihu, například praktickou příručku. Co bychom udělali bez tebe? Jak budeme platit?

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 27. ledna 2011
  • 22:19

Elena, jak si vypočítáte dávku na snídani? Jak HP působí ráno (co je pomalé, už jsem pochopil).

Ne náhodou jsem našel experimentálně jednu možnost na snídani, kočku. jsme dobře kompenzováni (záběr - některé sacharidy - o hodinu později proteiny). Ale chci rozmanitost a jakákoli odchylka od systému je plná vysokého IC.

  • namesake199705
  • 27. ledna 2011
  • 22:34

hezky, samozřejmě))) Děkuji moc))))

Ale dělám jednoduché vyjednávání Yu.P. Kadomsky. To jsou jeho skvělé nápady)))

A zaplatit? Každý z nich mi povíte o duši: "Děkuji vám," pak požádejte Pána, aby mě zachránil.)) Možná jsem na to živý, abych vám pomohl? ;)

a výpočet pro snídani se nelišil od výpočtu koeficientů pro jakoukoli jinou denní dobu.

Ale jsem dospělý, mohu experimentovat odvážněji a máte dítě, je to děsivé.

Ale i dospělí (a je jich spousta) si velmi často stěžují na pomalý obrat potravinového inzulínu ráno. Proto, velmi často (zejména když nemám dostatek spánku) jsem píchnout zálohu (přibližná dávka, kterou jsem vždy jíst), sotva otevření oči, aby se insa otočit. Dokonce jsem změřil později. A není tam žádný spěch.

  • swaziland199607
  • 30. ledna 2011
  • 21:48

A nechodím na humalog vůbec, když jsem byl přerušen Novorapidem, našel jsem Humalog (musím být něčím pichán), jako můj cukr brouk !!, takže jsem pro Novorapid!

  • aurora48
  • 30. ledna 2011
  • 23:19

Anya! A dávky Humalogu byly stejné jako dávky HP?

  • žalovat
  • 30. ledna 2011
  • 23:20

Mám dávku Humalogu více než jednu a půl HP. (

  • namesake199705
  • 30. ledna 2011
  • 23:21

Zde je s největší pravděpodobností, že Anya se nevyrovná s vysokou rychlostí reverzace Humalogu. Pravděpodobně, že byl odhalen její TOO TOO rychle a ona pozorovala jen velmi vysoké provize.

  • aurora48
  • 30. ledna 2011
  • 23:27

zdá se mi také, že Anechka kvůli tomu, jak Elena Panda popsala!

Maria Krasnová, mám o něco víc!

  • swaziland199607
  • 31. ledna 2011
  • 09:13

To znamená, že působí rychleji než Novorapid, a jeho vrchol nespadl s vrcholem cukru? Správně jsem rozuměl? I z humalogu jsem velmi špatně poškrábal místa injekce :)

  • swaziland199607
  • 31. ledna 2011
  • 09:15

Udělal jsem stejné dávky, 1 až 1, pak jsem také nasekané to přidat cukr, ale všechny stejné, perlový cukr.

  • aurora48
  • 31. ledna 2011
  • 09:32

Musel jsem se pokusit píchnout ihned po jídle!

  • entrap700
  • 31. ledna 2011
  • 13:24

a moje HP snížila dávku, trochu, ale stále ve srovnání s tím, co bylo na Humalogu. Mimochodem, na Humalogu jsem měl také lokální injekci do místa vpichu injekce. začervenala se a svěděla… na HP neexistuje nic takového

  • swaziland199607
  • 31. ledna 2011
  • 14:33

Já jsem po jídle strnulý :)

  • namesake199705
  • 31. ledna 2011
  • 14:49

To znamená, že Humalog je pro vás opravdu příliš rychlý. Je skvělé, že našli HP pro sebe a že všechno s ním dopadá dobře.

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 09.2.2011
  • 15:01

Stále se učím používat Actrapid. No, s černým chlebem je vše jasné. A tady je další situace. Místo chleba, chci dát koláč s masem, po kterém (kvůli tuku těsto), začneme, nebo nadále stoupat ve Velké Británii po 2 hodinách. Co tedy s občerstvením? Udělej to méně než v případě čistých sacharidů?

  • namesake199705
  • 09.2.2011
  • 21:26

Zdá se, že v masovém koláču je už hlavní jídlo a svačina. Protože maso se začne rozkládat mnohem později než těsto a může dobře projít celou svačinu.

  • analeptic198410
  • 11. února 2011
  • 01:29

Dnes jsem přešel na Humalog a okamžitě cukr 13.4 (((Celý den jsem to zkazil).

  • namesake199705
  • 11. února 2011
  • 01:46

A od kterého jste se změnil? A proč je takový cukr?

  • analeptic198410
  • 12. února 2011
  • 17:14

Stěhoval se z Novorapidy. Nevím, proč je tento cukr ((

  • namesake199705
  • 12. února 2011
  • 22:46

A co bylo SC před jídlem a po jaké době 13,4?

V souvislosti s jídlem, kdy byla injekce podána a co jedli?

Poslané z nějakého důvodu?

  • analeptic198410
  • 13. února 2011
  • 00:43

SC před jídlem bylo 4,5, humalog 5 jednotek, po 10 minutách začalo jíst. Ovesné kaše 6 lžíce, buchta s kouskem klobásy, káva.

Prošel kvůli tomu, že stát již neposkytuje Petrovi Novorapid (

  • aurora48
  • 13. února 2011
  • 01:31

as Novorapidem na stejném jídle, jaký byl cukr?

  • analeptic198410
  • 13. února 2011
  • 22:10

S cukrem Novorapid bylo 6-8. Ano, zdá se, že pomalu začínám ladit humalog)

  • namesake199705
  • 13. února 2011
  • 23:04

Humalog se rozvíjí mnohem rychleji než HP, nemusíte ho před jídlem píchat, zejména v intervalech.

tyto vysoké cukry, protože rozdíl mezi profily reverze inzulínu a vstřebávání potravy. Inzulín se otáčí mnohem rychleji, ukazuje se, že jídlo nemá čas, cukr nejprve padá dolů (nemůžete to cítit, protože jste jedli), a pak se vrátí a jídlo začne trávit. Zde jsou vysoké cukry.

Pokud mám šanci jet do Petrohradu, změníme s vámi: mé HP do vašeho lidského deníku? ;)

  • analeptic198410
  • 14. února 2011
  • 00:01

Elena, někdo mi řekl, že si nepamatuju, kdo)), že humalog by měl být pichán těsně před jídlem, tak jsem se pichl. Ve skutečnosti jsem si myslel, že se cukr nejprve zhroutil a pak se zvýšil.

Děkuji moc, Elena, za vysvětlení!)

Ano, teď jsem už přešel na humalog, pomalu si na to zvykám. Takže si myslím, že nemá smysl chodit tam a zpět) A ve skutečnosti je to ještě pohodlnější dělat inzulín před jídlem nebo ihned po))

Myslím, že i když je cukr 8,9, měli byste jíst hned. Protože dnes, 15 minut před jídlem, jsem udělal humalog s cukrem 8,9 a 2 hodiny po jídle CK 4,2, snědl 3 další XE, měřil 4 hodiny po jídle CK 4,2, jedl 3 další XE.

A po jídle si uděláš humalog?

  • namesake199705
  • 14. února 2011
  • 01:01
  • neslučitelný
  • 14. února 2011
  • 10:48

Píchnu na novoropid, lantus, žádné problémy, raději nic víc než actrapids.

  • mccabe198502
  • 20. února 2011
  • 14:11

Sedím na humalogu, jako je to v pořádku!) Pouze zapara s jeho uvolněním!

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 20. února 2011
  • 22:25

skvělé! bylo nám také řečeno o HP, že po jídle může být píchnut, ale nebylo to tam. Po injekci je dokonce nutné vydržet pauzu.

  • entrap700
  • 20. února 2011
  • 22:47

Už jsem se přizpůsobil pauzám na HP, kromě toho jsem se podělil o jídlo k snídani a obědu, večeře i bez přestávek)

a humalog vztyčený nebo během nebo, večer, po jídle

  • analeptic198410
  • 20. února 2011
  • 23:26

A já píchnu humalog a někdy je v místě vpichu nějaký pocit pálení (((Má někdo, kdo se to stane)?

  • entrap700
  • 21. února 2011
  • 07:05

Dmitry, měl jsem tohle, možná nějakou lokální alergii. na Novorapidě taková věc neexistuje

  • analeptic198410
  • 21. února 2011
  • 13:37

Ano, Catherine, také si myslím, že je to alergie na inzulín. Nikdy jsem si nemyslel, že je to možné ((doufám, že se nestane nic špatného. Ani na Novorapidu jsem neměl nic takového.

  • aurora48
  • 21. února 2011
  • 14:55

ne ne ne sotva alergie. Občas mám stejné brnění s dlouhým použitím jehly!

  • entrap700
  • 21. února 2011
  • 14:57

Změnil jsem jehly a jednou denně měnil

  • analeptic198410
  • 21. února 2011
  • 16:22

Také měníme jehly jednou denně, třikrát se ukáže, že je natažená jednou jehlou. Samozřejmě chápu, že je nutné ji po každé injekci vyhodit, ale ušetřím.

  • mccabe198502
  • 21. února 2011
  • 17:27

na tyto jehly nejsi tak plný peněz!)

pálení nastane, pokud je jehla tupá nebo pokud zasáhnou cévu!

  • anastomóza
  • 21. února 2011
  • 17:36

Ukazuje se, že nádoby jsou po celém mém těle. Již 5 let, na které místo nevolají. Používám jehly vždy jen jednou.

  • aurora48
  • 21. února 2011
  • 17:41

a mohu použít týdenní jehlu! Bylo to hořké, když se trochu ohýbala, to znamená, že se udeří do kódu.

  • mccabe198502
  • 21. února 2011
  • 17:54

Používám jehlu asi měsíc) a normálně) nevydáváme napjaté jehly, ale stojí mnoho!

  • analeptic198410
  • 21. února 2011
  • 23:45

Tam jsem si přečetl návod na humanismus, jak se tam říká, pacienti mohou pociťovat lokální alergické reakce ve formě zarudnutí, otoku, svědění a pálení v místě vpichu injekce. Takže tady jsem alergický na humalog.

Max, rozdáváme jehly, nekupuji.

  • goniometr
  • 18. března 2011
  • 15:10

pomoci nováček. Šel k Lantusovi a Novorapidu.

Jak prorokovat Novorapida na HE nebo jak?

  • goniometr
  • 18. března 2011
  • 21:09

Býval jsem na krátkém, ale teď se přenesli do ultrashortu.

  • namesake199705
  • 19. března 2011
  • 02:05

píchl, stále. Ale na ultra nebude nepodkalyvaemyh občerstvení. Každé jídlo je praskání.

  • goniometr
  • 21. března 2011
  • 18:26

to znamená, že když chci mít svačinu mezi obědem a večeří, pak budu muset dělat vtipy, podle HE.

  • aurora48
  • 21. března 2011
  • 20:17
  • namesake199705
  • 22. března 2011
  • 00:48

a můžete jíst kdykoliv během dne, bez ohledu na to, kdy bylo předchozí jídlo, alespoň před hodinou. Dává to hodně svobody)))

  • mclean
  • 22. března 2011
  • 21:09

Chlapi mi to řeknou. všichni jste na novoropidah ano novorapidah, a na apidre, který je a jak se Novorapid chová, je-li po jídle píchnut? Jen studium na pracovišti není vždy schopno předvídat, co a kolik budu jíst! Přenesu se z člověka (občerstvení) do analogů! tady je lantus zvedl! Teď si nemohu vybrat ultra! díky předem

  • carboy
  • 22. března 2011
  • 21:22

Valentýna! Proč si vybrat? Co bude psát, to bude. Nežijete v Americe, nebo jste v Americe?

  • namesake199705
  • 22. března 2011
  • 21:23

Valentine, jsem teď (na velmi krátkou dobu) na apis. A tak na všech třech, v závislosti na ročním období, na rychlosti jeho metabolismu.

  • mclean
  • 22. března 2011
  • 21:27

Bydlím v Rusku. Vypisují pravidelně (zatím (půjdu do postele a přejedu). Konec je dobrý - který z nich řeknu a předepíšu. Tak mě zajímá, co je lepší po jídle píchnout.

  • namesake199705
  • 22. března 2011
  • 21:30

Z přípravku Regular doporučuji přechod na HP nebo v extrémních případech na Humalog. Apidra je příliš blesk. Sám sám. A po pravidelném, jeho rychlost může vést k chronickým hyps. A přijde její čas. Kde něco spěchat?

Přesto je lepší začít s nejpomalejšími ultras

  • mclean
  • 22. března 2011
  • 21:38

a jak se budou chovat dávky? snížit? pokud na Novorapid! právě teď ráno-8ed oběd-8-10 jednotek večer-8ed. Lantus na 22 30 - 16 jednotek. Mimochodem, bude Lantus také přizpůsoben pro ultra?

  • aurora48
  • 22. března 2011
  • 22:34

v žádném případě! Lantus to opustí.

a Novorapid bude muset píchnout při každém jídle!

  • namesake199705
  • 22. března 2011
  • 23:10

Jak se bude chovat intuitivní poptávka, nikdo nemůže předvídat. Přesvědčte se sami. Ale Inessa má pravdu, dávka lantusu a potřeba potravy nejsou vzájemně propojeny.

  • obtížnosti
  • 23. března 2011
  • 23:48

každý měsíc dávám jinak než apidra n-rapid nejběžnější pro mě

  • goniometr
  • 27. března 2011
  • 19:04

který snížil množství cukru Novorapid.

Jinak si myslím, že moje chyba byla špatně uložena, jen velmi málo

  • carboy
  • 27. března 2011
  • 19:19

To vše různými způsoby, například 1 jednotka HP redukuje cukr o 6 mmol.

  • 5starkey66
  • 27. března 2011
  • 19:20

Mám 1 jednotku np snižuje asi o 3 mmol. Ale teď to nesnižuje pochimuto voosche (((((

  • mclean
  • 27. března 2011
  • 19:50

Přesunutý z Regular na Novorapid. Achucheniya super. cukr v pořádku a občerstvení není víc. dávka však byla nižší než 15 na den namísto 24 Regular. ale toto je pravděpodobně pro teď organismus “ohromený” novým insum. co si myslíš? a jak moc si na to organismus zvykne?

  • goniometr
  • 27. března 2011
  • 20:40

to znamená, že se ve mně jedna jednotka přípravku Novorapida zhoršila o 0,68 mmol / l

nebo možná něco jiného je se mnou, kdo ví.

  • namesake199705
  • 27. března 2011
  • 20:55

A jak se HP chovalo před těmito změnami?

A loni na jaře nebylo pozorováno podobné snížení účinku HP?

Já a tři moji přátelé různého věku už mají třetí jaro, že chování HP: nejprve se akce snižuje, začíná pracovat jako AR a pak se úplně zastaví.

a tento stav trvá téměř do začátku léta.

Apidra mě zachrání. Ona, jako by urychluje zpomalování metabolismu.

  • goniometr
  • 27. března 2011
  • 22:08

Toto je můj první jaro s HP

Přesněji 3 týdny před tím bylo na jiném krátkém inzulínu

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 27. března 2011
  • 22:10

Páni! ale co pak lidé, kteří mají čerpadlo s HP?

  • namesake199705
  • 27. března 2011
  • 22:16

Všechny případy, které jsem zmínil, byly jen na rukojeti. A všichni jsme spolu utekli v dočasném přechodu na apidru. Totéž, pokud je to nutné. lze provést na čerpadle.

  • namesake199705
  • 27. března 2011
  • 23:38

Valery, a dávka prodlenki dobře vybraná?

  • goniometr
  • 27. března 2011
  • 23:54

ano, jak se mi psalo, zdá se, že to platí

zde dnes, před večeří, 17,3 nasekaných 10 kusů HP, jedl kus chleba a kus masa není velký, po 2 hodinách 14.4

Myslel jsem, že víc padne, nebo je to normální?

  • namesake199705
  • 28. března 2011
  • 01:11

Valery, hodit vtip.

Na 10 HP jednotek můžete jíst vůz.

I když odhadnete 3 jednotky na podzim, pak nejíte kus chleba a masa pro 7 jednotek. Tentokrát.

A co bylo Spojené království po 4 hodinách, kdy společnost HP pracovala úplně?

Nicméně, HP by měla být bušena na maso zvlášť.

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 10:31

Teď už nejsem vtipný.

když jsem měřil dvě hodiny po jídle, bylo to 14,4 a navíc jsem připnul 6 jednotek. bez jídla a opět po 2 hodinách jsem měřil 10,2

  • aurora48
  • 28. března 2011
  • 10:45

Dáš, Valery!

Bylo nutné znovu měřit po 4 hodinách po jídle a po 5 hodinách. a pokud je cukr vysoký, pak SPILL 2-3 UNITS, ne 6 a ne 10.

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 10:47

10 Napíšu na jídlo. ale 6 jednotek. na snížení, protože 1 jednotka snižuje 0,68-0,77 mmol / l

  • aurora48
  • 28. března 2011
  • 10:50

Valery! bez jídla, 2 jednotky mohou snížit cukr o 4-8 m / mol během 2 hodin. A pak - pokud máte správný profil Lantus! Jaký byl toastový cukr ráno před jídlem?

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 10:52
  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 10:54

Takže si myslím, že by se mohl zkazit?

  • aurora48
  • 28. března 2011
  • 10:58

vooot !! bylo nutné přece jen měřit 4 hodiny po jídle. Ale teď, teď máte nepořádek. Stručně řečeno - měříme před večeří (když chcete jíst) - jedeme, škádlíme NovoRapid na XE, změříme po 2 a 4 hodinách, pokud je po 4 hodinách vysoká, pak rozdělíme 2-3 jednotky. a změřit po 2 hodinách - a odhlásit se zde.

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 11:01

Před týdnem jsem si vzal další suranate, snížil 1 jednotku. o 2,23-2,33 jednotek

a to, pokud vím lépe, ale výsledek mě nepotěší

  • aurora48
  • 28. března 2011
  • 11:04

protože HP je ultralehká, a na pár HEE se píchnete spoustu jednotek a dojde k návratu.

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 11:07

a poslední injekční stříkačku, kterou jsem dostal z chladničky, byla čistá jako slza a po pár dnech krystalizovala, napsala jsem vám

  • goniometr
  • 28. března 2011
  • 11:08

Vidím. jak to zkontrolovat.

  • namesake199705
  • 28. března 2011
  • 23:28

Valery, nemá smysl kontrolovat. Srážení krystalů naznačuje, že inzulín je poškozen ((Pravděpodobně to leželo blízko mrazničky. I v dobré chladničce by měl být inzulín skladován s teploměrem a přísně zajistit, aby teplota nebyla nižší než 2 (nebo lepší než čtyři) stupně.

  • aurora48
  • 28. března 2011
  • 23:33

Už jsem napsal Valerymu, že takový inzulín by měl být vyhozen.

  • goniometr
  • 29. března 2011
  • 12:15

To nefungovalo ve slibu, že měří, jen na večeři a sem

Forward večeře 22,3 prick HP 8 jednotek, jíst pilaf

po 2 hodinách -13

po 4 hodinách 10.2

To znamená, že HP funguje dobře.

  • namesake199705
  • 31. března 2011
  • 16:39

Ukazuje se, že to funguje na večeři, ale nefunguje na oběd?

  • goniometr
  • 31. března 2011
  • 19:33

na oběd se nepodařilo změřit

  • namesake199705
  • 31. března 2011
  • 19:43

Ale soudě podle toho, jaké cukry byly před večeří, bylo velmi špatné kompenzovat večeři (((((((((((

Jak se staráte o jídlo?

  • goniometr
  • 31. března 2011
  • 21:54

Slib může být normální. kdybych nejedl sušenky bez vtipů.

podschityvayu XE a HP se na ně podílejí, nebo něco špatně, co?

  • namesake199705
  • 31. března 2011
  • 22:54

A proč jíst sušenky bez vtipů, když cukr není tak krásný a tak dále?

  • goniometr
  • 01.04.2011
  • 21:43
  • namesake199705
  • 01.04.2011
  • 23:45

bylo tedy nutné jej dokončit, jakmile se objeví příležitost.

  • goniometr
  • 02.04.2011
  • 10:58

Chápu, že je třeba připojit maximálně 2 jednotky..

  • namesake199705
  • 02.04.2011
  • 13:23

Je možné tolik tease na pád, ale podle výpočtů

  • goniometr
  • 02.04.2011
  • 13:49
  • zrušeno2
  • 06.4.2011
  • 21:33

Můj otec byl před měsícem diagnostikován s SD1, položen na Levomir.

ambulancí, on šel do nemocnice a tam on přešel k lantus + actrapid, cukr zůstane kolem 7-8, toto je normální.

po propuštění šel na konec a dal mu Lantus a Humulin pravidelně.

prosím, řekněte mi, je humulin není špatný inzulín? a je nějaký rozdíl mezi ním a actrapid ?? to také píchne před jídlem. ve stejné výši?

  • namesake199705
  • 06.4.2011
  • 23:51

Humulin R a Aktrapid jsou v akci téměř identické a oba jsou velmi dobré inzulíny. Nenechte se tedy zahanbit náhradou a jednat s Humulinem R, jako jste to udělali s aktrapidem.

  • zrušeno2
  • 07.4.2011
  • 00:21
  • @ = Bolívie
  • 25. dubna 2011
  • 20:49

Po jedenáct let svého života s diabetem jsem si všechny tyhle inzulíny vyzkoušel: první byl 3,5 let starý, pak Novorapid 3 roky, pak 1 rok starý Apidra a nakonec 3,5 roku jsem Humalogu udusil a jsem naprosto spokojen s tím, co mám inzulínu ve srovnání s Novorapid Actrapid a Apidra

  • aurora48
  • 25. dubna 2011
  • 21:52

Humalog a vhodnější pro mě než Novorapid. Zvláště v zimě a na jaře! V létě funguje Novorapid dobře.

  • obtížnosti
  • 28. dubna 2011
  • 00:19

dáváme to, co máme 7 let, více než 3 krát, nedali hlavně chemulin actrapid a pokud je román píseň pro mě

  • sympatický4141
  • 08.6.2011
  • 15:14

Nibud se přestěhoval z apidry do Novorapidu? Pokud ano, jaké pocity? my ve městě apidra je u konce, chtějí psát Novorapid.

  • adler197507
  • 08.6.2011
  • 18:46

Na Apidru mám o něco větší potřebu než na Novorapid a Humalog.

  • aurora48
  • 09.6.2011
  • 04:58

Alexandro! Novorapid pomalejší než Apidra.

Mary! Humalog taxi!)))))

  • adler197507
  • 09.6.2011
  • 07:05

Inessa, líbí se mi Apidra více :))))))))

  • 5podat ^ @
  • 09.6.2011
  • 17:40

Byl jsem na humalogu a na latentu, byl jsem na humulinu, ale to mi nesedlo, to se špatně snižuje.

Chci změnit prodloužený levimir po přečtení o Lantusu: (

  • aurora48
  • 09.6.2011
  • 23:44

Mary! ale my, bohužel, nedáme Apidru.

  • adler197507
  • 10. června 2011
  • 07:18

Inessa, a dáváme po celou dobu jiný. To Humalog, pak Apidru. Je mi to jedno. Nejsou příliš odlišné. Ačkoli Apidra je rychlejší, ale víc mi to vyhovuje.

  • příležitostné
  • 14. června 2011
  • 03:58

Pokud užíváte jídlo pod inzulinem (ke korekci potravin s vysokým nebo nízkým glykemickým indexem),

pak inzulín nezáleží (já osobně jsem na actrapid a protafane již 10 let)

  • příležitostné
  • 14. června 2011
  • 03:59

Potřebujete pravidelné cvičení na těle a cukrovém snu))))))))

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 15. června 2011
  • 00:20

Pavlo, co to znamená upravit jídlo s vysokým a nízkým GI? Po Novorapidu se jen učíme kompenzovat jídlo pomocí AR.

  • příležitostné
  • 15. června 2011
  • 00:55

Například potraviny s vysokým glykemickým indexem jsou absorbovány do krve ve formě sacharidů mnohem rychleji než s nízkým obsahem

V souladu s něčím, co můžete jíst ihned po injekci, a něco jen na vrcholu inzulínu

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 28. června 2011
  • 00:51

Snažil se zachytit koeficienty na AR. Je možné, že 1 jednotka. HP kompenzuje 25 a 1 jednotku. AR zároveň přesně polovinu 13 gu.

  • namesake199705
  • 28. června 2011
  • 15:15
  • zákazu
  • 04.7.2011
  • 12:06

NovoRapid je velmi krátký inzulin a actrapid je jen krátký))))))))

  • hřiště198604
  • 21. července 2011
  • 19:43

Prosím, řekni mi, že mě převezli z apidry do Novorapidu. apidra velmi rychle a rychle redukovaný cukr (nemohl jsem toho dosáhnout s humologem) Novorapid dobře snižuje cukr. a obecně je nutné ho strhnout těsně před jídlem.

  • 3 = 4catsup1 = 9
  • 22. července 2011
  • 16:25

Pravděpodobně každý má jiné způsoby a závisí na GI potravinách. Ale pro rychlé sacharidy, podle mého názoru, musíte píchnout. I když je místo vpichu injekce opět ovlivněno.

  • namesake199705
  • 22. července 2011
  • 17:10

HP působí ještě pomaleji a klidněji než humalog.

Když jeho bodnutí bude záviset nejen na jídle GI, jak správně poznamenala Maria, ale také na vaší individuální náchylnosti HP,

  • hřiště198604
  • 22. července 2011
  • 17:20

mda = (((Na apis jsem tak dobře žil. Díky za odpovědi

  • agronom
  • 22. července 2011
  • 19:13

apidra a humalog - rozdíl v počtu vstřikovaných jednotek na stejné konzumované uhlí. je tam?

  • namesake199705
  • 22. července 2011
  • 19:21

Jen málokdo slyšel, že apidry jde o něco méně. Mám náklady na všechny naprosto naprosto identické. Rozdíl je pozorován pouze v rychlosti a síle jejich působení.

  • hřiště198604
  • 24. července 2011
  • 18:14

Mám o jeden a půl krát potřebu menší apidry než humologa

  • praskání
  • 03.8.2011
  • 21:58

Novoropidu jsem tento měsíc nedostal, a místo toho se zdálo, že apidra je vypuštěna, což nepomáhá ani lépe, jak se mi zdálo, snižuje cukr a co Lantus, neříkej mi, jak je v akci.

  • namesake199705
  • 04.8.2011
  • 00:16
  • rhombi
  • 12. srpna 2011
  • 17:41

Humalog a jen on. Byl jsem nemocný od 12 let, nejprve jsem použil injekční stříkačky, nyní s pompézou, a tam a vždy tam byl homalog.

  • přerušení872
  • 16. listopadu 2011
  • 16:20

Můj poslední 2 týdny cukru téměř nesnižuje. Zdá se, že Novorapid nefunguje. Snížení je patrné až po hodině po injekci. Takže si myslím, že jsem na to ztratil citlivost a měl bych změnit inzulín?

  • namesake199705
  • 21. listopadu 2011
  • 21:12

V některých tématech jsem již napsal, že apidra je na seznamu deficitní drogy a přijímá ji přinejmenším pro federální dávku, přinejmenším pro regionální, jde podle zvláštního dokumentu schváleného krajským zdravotnickým oddělením. Aby se stal lékař jedním z těch, kteří na tuto kvótu dostávají inzulín, musí o Vás požádat v předchozím roce. Tj je nutné, aby probíhala určitá procedura a teprve po jejím průchodu je apidor vydán v příštím roce.

Takže zde nemůžete pomoci s prázdnými hrozbami.

A jaké jsou nové zprávy o monomerních inzulínech, které neobsahují zinek?

Zinek jako prodlužovač by neměl být obsažen v žádném potravinovém inzulínu. Natáhnout akci, protože potřebujete pouze rozšířené pozadí. A všechny ultry mají monomerní základ. A zbytek je hexamerický. Takže jedinečnost apidry je nějak zvláštně popsána ((((((

Citace: „Když už mluvíme o zdokonalení inzulínových přípravků, je vhodné připomenout, že v ideálním případě by měl krátkodobě působící inzulin podávat„ živý “vrchol inzulínové aktivity v kombinaci se změnou hladiny glukózy v důsledku příjmu potravy a pak rychle zmizet. Profily dříve vyvinutých inzulinových preparátů tyto požadavky nesplňovaly, pomocí technologie genetického inženýrství byly tímto způsobem vyvinuty analogy inzulínu. Oba odpovídaly požadovanému profilu účinku inzulínu.

Monomerní inzulínové analogy jsou tedy charakterizovány rychlejším nástupem a kratším trváním účinku než krátkodobé inzulíny, které existují jako hexamerní formy. Byly získány nahrazením sekvence aminokyselin v místech kritických pro tvorbu dimeru nebo hexameru.

Racionalita použití analogů inzulínu je taková, že jsou blíže fyziologickým parametrům dynamiky přirozeného inzulínu. To vám umožní vstřikovat přímo během jídla, nikoli 20–40 minut před jídlem, ke zlepšení postprandiální kontroly glykémie a snížení rizika pozdní hypoglykémie. Tyto analogy byly vyvinuty, existují buď jako monomery v roztoku, nebo rychle disociují na monomery, čímž urychlují absorpci inzulínu z podkožní tkáně.

  • bergstrom
  • 21. listopadu 2011
  • 21:48

Elena, teď se zeptej bláznivé otázky, ale pořád.

HP prickly čistě na jídlo jíst? Neexistuje žádné hromadění?

Ředitel oddělení mi dnes řekl o nějakém druhu aktivního inzulínu, že není možné položit inzulín na jedno jídlo na druhé. Když s nimi komunikuji - mám dojem, že pracuji jako manažer na Downs Ball. Jsme s nimi jako s různými planetami - nikomu nikdo nerozumí. Vzali si Daniel s cukrem 8.0 a cukrem v moči. Inzulín byl přidán od 10 + 10 Levemir do 24 + 22 ((((((8 NR na jednotku. Do 6 XE. Výsledkem je stabilní 12-16 cukr (((

Sedím tady a přemýšlím: co mám dělat ((((((((Měli bychom pravděpodobně snížit Levemira. Stručně řečeno, ležíme v nemocnici, dostáváme doporučení do Moskvy. Nyní obnovíme SC.))

  • carboy
  • 21. listopadu 2011
  • 22:10

Také si myslím, že máte nějaký chronický zlom. Možná se snažíte pomalu snižovat a přidávat fyzické cvičení?

  • bergstrom
  • 21. listopadu 2011
  • 22:26

Ano, dnes se sníží. Mimochodem, který byl již odstraněn v polovině - ještě 15. celý den, jak je zaseknutý.

Mimochodem, v analýzách je MAU - je to to, co jste doporučil projít? máme 37 mg / ml

Další test Zinitsky - je napsáno, že funkce ledvin není narušena.

  • namesake199705
  • 21. listopadu 2011
  • 23:49

bergstrom, MAU, pravděpodobně 37 mg / l?

Pak je to trochu příliš mnoho ((Norm)

  • weierstrass_ ^
  • 30. listopadu 2011
  • 17:52

Novorapid používám již od dětství a všechno vypadá normálně))

  • _0wasteful
  • 07.12.2011
  • 19:58

To je nejlepší být na actrapid a Novorapid.

když například víkend a není co dělat a neustále jíst nebo s přáteli mimo město, pak také neustále jíst. v takových případech je lepší actrapid, a když chcete jíst a zapomenout, je lepší Novorapid

  • toefl ^ ^ 9
  • 08.12.2011
  • 13:07

No, bylo všechno. Minulý rok byl aktivit, konečně v každém případě. V září byla předepsána apidra, ale pro mě je to voda, i když říkají, že inzulín je nejlepší, zatímco Novorapid je nejvhodnější.

  • instructor9725
  • 08.12.2011
  • 13:27

toefl ^^ 9, Tady mám to samé, sedím na Novorapidu))

  • 0_offenbach
  • 08.12.2011
  • 17:11

Rozbil Lantus do 2 v 10 hodin a ve 22 hodin. Namísto Humalogu dávali apidru, vztyčenou na 1XE od 1,25 do 1,75 Apidry (to vše záleží na cukru před jídlem a tím, co jím) cukr klesal - což je dobrá zpráva. Zapište si stravu, přidejte cukr do stolu, počkejte na grafy - nebuďte líní - můžete vidět, jak se cukry chovají, jak tělo reaguje.